Novi model BMW X3 će biti predstavljen u novembru, nedugo nakon svjetske premijere na IAA svjetskom sajmu automobila u Frankfurtu.
Opsežna globalna kampanja pod nazivom ‘On a Mission’pratit će lansiranje ovog uspješnog modela. Naglasci kampanje uključuju uzbudljivi TV spot s ekstremnim sportašima i probna vožnja u virtualnoj stvarnosti od 360° na Marsu, uz nastavak kampanje na digitalnim kanalima.
Kampanja ‘On a Mission’ predstavila je model BMW X3 kao slobodan i nezavisan model. Tema promjene uobičajenog puta i otkrivanja novih horizonata je naglašena off-road karakterom SAV-a (Sports Activity Vehicle – Vozilo za sportske aktivnosti) i njegovim najmodernijim inovacijama.
BMW X3 kampanja donosi visoko relevantan sadržaj koji privlači mladu i dinamičnu digitalnu ciljnu publiku.
Na zadatku na Mars
Komunikacijski vrhunac kampanje je vrlo posebna probna vožnja: Korištenjem virtualne stvarnosti, BMW X3 odvodi korisnike i obožavatelje na prvu svjetsku probnu vožnju kroz nevjerojatan pejzaž Marsa. Spektakularne slike i uzbudljivi zvuk pretvaraju putovanje na Mars u intrigantno, prožimajuće iskustvo. Tokom vožnje virtualnom stvarnošću preko atmosferske i stalno mijenjajuće površine planeta – koja podsjeća na holivudski film – različite značajke modela BMW X3 predstavljene su kao dio usluge ‘BMW Personal CoPilot’.
Iskustvo od 360° može se iskusiti na svim široko dostupnim pametnim telefonima putem usluge YouTube ili pomoću naočala za virtualnu stvarnost (VR) te će biti integrirano u vlastite online kanale marke BMW. Zadatak na Mars će također biti prikazan u odabranim BMW zastupništvima i poslovnicama te integriran u događaje marke i poruke putem platforme za virtualnu stvarnost Google Cardboard.
TV reklama i film lansiranja sa stvarnim ekstremnim sportašima
TV reklama prikazuje protagoniste koji žive za svoj zadatak: model BMW X3 prati Šveđanina Freddiea Meadowsa dok kliže na ledu na Arktiku; vozača brdskog bicikla Martina Söderströma na svojoj opasnoj vožnji preko stjenovitih grebena; i ekstremne kampere Fatimu Gil i Vickyi Vegu naslonjene na padine strmih stijena. Zapanjujući prirodni ambijent pokazat će off-road karakter i dinamičnu izvedbu novog modela BMW X3. Činjenica da TV reklama koristi samo ekstremne sportaše u stvarnom životu, a ne glumce, ističe autentičnost i strast snažnog SAV-a.
Film lansiranja, koji će se prvenstveno koristiti za online komunikacije, prikazuje fotografa Pabla Durana na turneji po čileanskim Andama s ekstremnim brdskim biciklistom Trondom Hansenom. Osim što ističe mnoge aspekte novog modela BMW X3, ima i SPECIALIZED za BMW Turbo Levo FSR 6Fattie brdski bicikl, ekskluzivnu suradnju BMW-a i proizvođača premium bicikla SPECIALIZED.
TV reklama i film lansiranja također predstavljaju osnovu za niz kratkih isječaka koji će se puštati na svim društvenim medijskim kanalima i prostorima za digitalno oglašavanje marke BMW. Na taj način, aktivnosti poput ‘surfanja’, ‘brdskog biciklizma’, ‘kampiranja’ i ‘umjetnosti’ mogu biti usmjerene prema korisnicima s tim interesima kako bi povećali doseg modela BMW X3.
Uspješni član X obitelji
BMW je stvorio segment srednjeg SAV-a (Sports Activity Vehicles – Vozilo za sportske aktivnosti) 2003. godine s modelom BMW X3. Od tog trenutka prodano je više od 1,5 miliona primjeraka prvih dviju generacija modela širom svijeta. Novi model BMW X3 sada je namijenjen nastavku ove priče o uspjehu, s još upečatljivijim i dinamičnijim stilom i luksuznom unutrašnjošću. Kao i svi članovi uspješne X obitelji, kombinira izvanrednu kvalitetu vožnje na svim terenima s neograničenom svakodnevnom praktičnošću.
Novi model BMW X3 također nudi najviši nivo povezanosti i sistema pomoći vozaču. Najmodernije inovacije koja BMW kombinira pod imenom ‘BMW Personal CoPilot’ i koje su obično rezervirane za poslovne i luksuzne segmente, prvi su put dostupne u srednjoj klasi u novom modelu BMW X3. Unutrašnjost je također značajno unaprijeđena. Unutra, novi X3 ima gotovo sve značajke nove serije 5 i impresionira s visokom razinom vještine izrade koja je prisutna u BMW-u serije 7.