Svjetska premijera: Konačno razotkriven VW Golf osme generacije

0
848
Novi Golf je opremljen UWB tehnologijom, koja detektuje tačnost radio signala

Sinoć je na posebnom događanju u Wolfsburg, sjedištu Volkswagena, konačno otkrivena nova, osma generacija Golfa. Novi Golf najprije će stići na njemačko tržište u decembru ove godine, kada će biti poznata i njegova cijena.
Kod nove osmice, nije naglašen dizajnerski iskorak ali jeste vidljiv digitalni napredak, umreženost, s intuitivnim rukovanjem i inovativnim električnim sistemom. Pored funkcionalnosti, Golf dolazi i uz pet hibridnih verzija, a što dovodi do električnog napretka u klasi kompaktnih vozila.
Iako se novi Golf doima nižim, izduženijim i dinamičnijim, njegove su kompaktne dimenzije zadržane. One iznose 4284 mm u dužini, 1789 mm u širini i 1456 mm u visini. Međuosovinski razmak iznosi 2636 mm.

Novi instrumenti i online infotainment sistemi stapaju se u jedan digitalni cockpit

U unutrašnjosti vozila vidljiva je digitalna revolucija. Novi instrumenti i online infotainment sistemi stapaju se u jedan digitalni cockpit. Sistemi su umreženi putem online jedinice za povezivost (OCU) i sa svijetom izvan Golfa. Tako npr. navigacija postaje interaktivna zahvaljujući internetskoj vezi jer su od sada POI odredišta koja se automatski prikazuju duž rute pohranjena s informacijama – primjerice s telefonskim brojem za rezervaciju stola u restoranu putem smartphonea i bluetooth sučelja.
Novi Golf 8 se može serijski umrežiti sa svojim okruženjem: funkcija Car2X koristi se informacijama drugih vozila u okruženju do 800 metara te signalima prometne infrastrukture kako bi upozorila vozača i ta upozorenja također proslijedila drugim modelima s funkcijom Car2X. To je početak nove faze prometne sigurnosti jer će VW upozorenja putem funkcije Car2X u bliskoj budućnosti pretvoriti u dio serijske opreme za modele iz masovne proizvodnje poput modela Golf. Dodatno povećanje sigurnosti k tomu će nuditi nova IQ.LIGHT – LED matrix glavna svjetla sa svojim djelomično interaktivnim svjetlosnim funkcijama.

Golf 8 dobija i djelomični hibridni (eTSI) i plug-in hibridni pogon (eHybrid)

TSI, TDI, TGI, eTSI, eHybrid natpisi su koji dolaze na novom Golfu. Program pogonskih sistema novog Golfa obuhvata benzinske (TSI) i dizelske pogone (TDI), pogon na zemni plin (TGI) te djelomični hibridni (eTSI) i plug-in hibridni pogon (eHybrid). Svi benzinski i dizelski motori su motori s direktnim ubrizgavanjem i turbopunjenjem. Njihov spektar snage iznosit će između 90 KS i više od 300 KS. Osam pogonskih verzija prvi će se put upotrebljavati u Golfu.
Novost su dva 3-cilindrična benzinska motora sa 90 KS i 110 KS te dva 4-cilindrična dizelska motora sa 115 KS i 150 KS. Novi TSI motori odlikuju se posebno niskim vrijednostima potrošnje i emisija ispušnih plinova zahvaljujući, između ostalog, TSI Miller postupku izgaranja. Novitet među TDI motorima uz Twindosing tehnologiju (dvostruko ubrizgavanje sredstva AdBlue) znatno smanjuje emisije dušikovih oksida (NOx). Poboljšanje potrošnje novih TDI motora iznosi do 17% u usporedbi s prethodnima.
Dodatna novost su hibridna izdanja. VW je za Golfa pripremio tri eTSI i dva eHybrid motora čime postaje prvo vozilo marke s čak pet hibridnih pogona. To je ujedno i premijera za 48-V tehnologiju – 48-V starter generator s remenskim prijenosom, 48-V litij-ionska baterija i najnovija generacija učinkovitih TSI motora ovdje kao eTSI čine novi djelomični hibridni pogon, prenosi Autonet.hr.
Volkswagen će Golf nuditi s tri stepena snage eTSI motora: 110, 130 i 150 KS, a osma generacija Golfa će nuditi i dva plug-in hibridna pogona: sa snagom od 204 KS, a sportska GTE verzija sa 245 KS. Oba modela Golf s eHybrid pogonom imaju novu litij-ionsku bateriju od 13 kWh.