Audi RS e-tron GT zvanično dostupan i u Bosni i Hercegovini

Audi RS e-tron GT s težinom od 2,4 tone ubrzava od 0 do 100 km/h za svega 3,3 sekunde, dok potrošnja od 20,6 kWh / 100 km pruža domet od 472 kilometara po WLTP normi na neto kapacitet baterije od 83,7 kWh

0
714
Testni Audi RS e-tron GT pokretao je motor snage 648 KS (Foto: Jadran Čilić)

Tačno na 90-godišnji jubilej ujedinjenja kompanija Audi, DKW, Horch i Wanderer, koje su oformile Auto Union, preteču današnjeg brenda Audi, te na sedmu godišnjicu poslovanja Porsche Bosne i Hercegovine, Audi BiH je predstavio svoj do sada najsnažniji model.
“Audi RS e-tron GT je novi sportski coupe s četvero vrata sa kojim se upotpunjava već široka lepeza modela“, rekao je Miran Stambol, brend menadžer marke Audi u BiH.
On je istakao da Audi trenutno drži veoma jaku poziciju na tržištu i da su na dobrom putu da u ovoj veoma izazovnoj godini ostvare rekordnu prodaju vozila. Dodao je da je potražnja velika i da na nekim modelima nadilazi mogućnosti opskrbe.

Sportski karakter modela e-tron GT naglašava i ergonomični 12,3-inčni displej

“Premium mobilnost je naša vodilja a sa impresivnim e-tron GT modelom nadmašeno je sve do sada viđeno u segmentu Audijevih sportskih automobila. Audi e-tron GT je u pravom trenutku stigao na naše tržište i sa velikim nestrpljenjem smo čekali da isprobamo njegove performanse na terenu bosanskohercegovačkih Dinarida. Testirajući električni quattro pogon u vrlo zahtjevnom okruženju uvjerili smo se da quattro nove generacije u potpunosti opravdava svoje legendarno naslijeđe“, kazao je Stambol.

Pored opcijskog krova od polimera, u serijskoj ponudi je stakleni panoramski krov sa toplinskom izolacijom

Ovdje se ne završava Audijeva ponuda modela sa 0% emisije CO2 i do kraja godine će predstaviti novi Q4 e-tron i zajedno sa modelom e-tron zaokružiti ponudu električnih vozila za ovu godinu.
Kada je u pitanju Audi e-tron GT, njegova litij-ionska baterija je neto kapaciteta 85 kWh, sa naponom od 800 V i opcijom brzog punjenja. Ova baterija se od 5% do 80% puni za manje od 23 minute. Za pogon su zadužena dva elektromotora uparena sa dvostepenim automatskim mjenjačem.
Osnovni model raspolaže sa 350 kW (476 KS) i 630 Nm, dok je testna RS e-tron GT varijanta snažna 648 KS uz obrtni moment od 830 Nm.
O snazi ovog modela najbolje govori činjenica da na neto težinu od 2.420 kg vozilo ubrzava od 0 do 100 km/h za svega 3,3 sekunde, dok potrošnja od 20,6 kWh / 100 km pruža domet od 472 kilometara po WLTP normi na neto kapacitet baterije od 83,7 kWh.

Za pogon su zadužena dva elektromotora uparena sa dvostepenim automatskim mjenjačem

Audijev dizajn enterijera već decenijama predstavlja savršenu simbiozu funkcionalnosti i ergonomije, međutim, u poslednjih nekoliko godina doživio je veliku transformaciju. Spoj visokokvalitetnih materijala i sofisticiranog dizajna upotpunjen je najsavremenijim tehnologijama. Sportski karakter modela e-tron GT naglašava i ergonomični 12,3-inčni displej dok je donji displej od 8,6 inča zamijenjen prekidačima za kontrolu klima uređaja.
S druge strane, eksterijer je takođe doživio radikalnu promjenu zadržavajući Audijev puristički dizajn i prepoznatljivu aerodinamičnu siluetu. Pored opcijske ponude krova od polimera ojačanog karbonskim vlaknima, u serijskoj ponudi se nalazi stakleni panoramski krov sa toplinskom izolacijom koji sa paletom od devet vanjskih boja kupcima ostavlja prostor za maksimalnu individualizaciju izgleda vozila.
Audi Bosna i Hercegovina će od ove godine uvodi i petogodišnju garanciju na vozilo, dok garancija na bateriju iznosi 8 godina.
Cijena testnog modela iznosi 338.000 KM sa PDV-om. Audi RS e-tron GT i e-tron GT su dostupni kod svih ovlaštenih Audi trgovaca u Bosni i Hercegovini.