Peugeot osvježio električni E-208 s dometom od 400 km

Peugeot 208 osvježen je i dostupan u 100 % električnoj izvedbi s dosegom od 400 km te je redizajniran i opremljen najnaprednijim tehnologijama i novim motorima

0
324
Peugeot 208 osvježen je i dostupan u 100% električnoj izvedbi s dosegom od 400 km

Najprodavaniji električni automobil B-segmenta u Evropi u 2022. i jedan od kultnih modela u gami vozila Peugeot sada poprima posve novu dimenziju: Peugeot 208 osvježen je i dostupan u 100% električnoj izvedbi s dosegom od 400 km.
Redizajniran je i opremljen najnaprednijim tehnologijama, digitalnom i tehnološki naprednom Peugeot i-Cockpitu®, elektrificiranom pogonu s dosegom od 400 km, te novim motorima Hybrid 100 i Hybrid 136 koji jamče užitak u vožnji. Sve to čini ga još neodoljivijim.
Novi Peugeot E-208 kreće u prodaju u novembru 2023. Bit će dostupna tri nivoa opreme: ACTIVE, ALLURE, GT, i pet pogonskih sklopova, uključujući novi 100% električni motor snage 115 kW/156 KS, s dosegom od 400 km (mješoviti ciklus vožnje prema WLTP-u), i nove motore Hybrid 100 i Hybrid 136.
Implementacija suvremenijeg i odvažnijeg dizajna bila je pravi izazov za dizajnere Marke, budući da su u tom procesu trebali očuvati prepoznatljivu privlačnost kojoj 208 duguje svoj uspjeh.
Novi Peugeot E-208 zadržao je svoje kompaktne vanjske dimenzije: 4,055 m duljine, 1,745 m širine (bez retrovizora) i 1,43 m visine. Obim prtljažnika ostao je isti i iznosi 309 litara (do pokrova prtljažnika).
Sve nove modele 208 krasi osvježeni prednji kraj koji najavljuje novu eru dizajna Marke u čijem je središtu novi logotip. Prednja maska ima gradirani uzorak u boji karoserije koji se savršeno stapa s odbojnikom. Novi dizajn ukazuje na sve snažniju elektrifikaciju game, ali i pridonosi odvažnijem stavu novog E-208.

Osvježeni dizajn

Prednji kraj opremljen je novim svjetlosnim potpisom Peugeot: Tri duga okomita svjetla u obliku pandži prepoznatljiv su element tog potpisa i ugrađena su u sjajne crne umetke na odbojniku. Pomaknuta su prema vanjskom rubu automobila i pružaju modelu 208 robusniji i vizualno širi stav. Taj novi prednji svjetlosni potpis nalazi se na svim nivoima opreme novog 208. Na inačicama GT taj svjetlosni naglasak ide i korak dalje: upečatljiv efekt triju svjetlosnih linija spaja se s full LED prednjim svjetlima s pomoću triju zasebnih optičkih modula.
Takođe, obnovljena stražnja svjetla u obliku triju pandži osvježila su dizajn i omogućila postizanje mačkastog stava.

Novi E-208 prkosi tradiciji i izgleda bolje no ikad u novoj Agueda žutoj boji u kojoj će biti predstavljen. Na raspolaganju je i nova, profinjena i elegantna Selenium siva boja koja naglašava njegov suvremen karakter.
Novi 208 dostupan je u ukupno sedam boja karoserije: Agueda žuta, Selenium siva, Artense siva, Perla crna, Banquise bijela, Elixir crvena i Vertigo plava. Svi novi modeli 208 opremljeni su retrovizorima u sjajno crnoj boji, bez obzira na odabranu boju karoserije, a inačica GT serijski je opremljena sjajno crnim blatobranima (i, uz nadoplatu, crnim krovom).
Novi naplatci jedan su od glavnih elemenata novog dizajna marke Peugeot. Novi dizajn prvi je put uveden na naplatcima modela 408, a sad je proširen na sve nove modele marke. Novi E-208 nudi nekoliko vrsta novih aluminijskih naplataka: 16 inča (dvobojni naplatci dijamantne obrade NOMA) ili 17 inča (dvobojni naplatci dijamantne obrade s umetcima YANAKA). Svi aluminijski naplatci imaju četiri kraka s logotipom marke Peugeot koji prekriva vijke točkova.
Na stražnjem se kraju cijelom širinom letvice poklopca prtljažnika proteže logotip Marke. Model E-208 ima oznaku ‘E’ u dvobojnoj plavo-bijeloj izvedbi.
Dojam u unutrašnjosti novog modela 208 dodatno pojačavaju nove tkanine sjedala, što je vidljivo na novim presvlakama od crne Alcantare sa šavovima Adamite zelene boje (dostupno uz nadoplatu u inačici GT).

Tehnološki napredniji Peugeot i-Cockpit®

Peugeot je svoj prepoznatljiv i-Cockpit® predstavio na prvoj generaciji modela 208. Danas je on opremljen još naprednijom tehnologijom, povezan i ergonomski te je i dalje u središtu užitka u vožnji novog modela Peugeot E-208.
Instrumentna ploča smještena je u nivou očiju vozača, i opremljena je digitalnim zaslonom u nivoima opreme ALLURE i GT. Veliki 10-inčni digitalni zaslon dobio je novi izgled, a inačica GT serijski dolazi s 3D zaslonom. Vozač može prilagoditi boju zaslona te raspored i način prikazivanja informacija u skladu sa svojim željama. U opremi ACTIVE, novi 208 zadržao je analognu instrumentnu ploču s 3,5-inčnim zaslonom u boji.
Veliki središnji 10-inčni dodirni zaslon dio je serijske opreme svih novih modela 208, dok su prethodno prve dva nivoa opreme uključivale 7-inčni zaslon.
Središnji zaslon inačica ALLURE i GT opremljen je HD tehnologijom. Na svim nivoima opreme fizičke tipke za brz pristup glavnim funkcijama i dalje su smještene ispod središnjeg zaslona.

S pomoću aplikacije MyPeugeot možete na daljinu upravljati središnjim zaključavanjem te aktivirati svjetla i trubu. Te vam značajke omogućuju da na daljinu provjerite je li vaš automobil zaključan, kao i da ga jednostavnije pronađete na punom parkiralištu ili u mraku.

Sistemi za pomoć u vožnji

Uz nove HD kamere za pomoći pri parkiranju, novi model 208 vozačima nudi i nekoliko sistema koji vožnju čine sigurnijom i jednostavnijom: Tempomat s funkcijom Stop&Go i funkcija prilagodljivog održavanja razmaka između vozila; automatsko kočenje u nuždi s upozorenjem na sudar: otkriva pješake i bicikliste, u dnevnoj i noćnoj vožnji, pri brzinama od 7 do 140 km/h; prošireno prepoznavanje prometnih znakova i prikaz na digitalnoj instrumentnoj ploči; Sistem upozorenja na nenamjerno napuštanje traka s ispravljanjem putanje; Sistem praćenja pozornosti vozača koji na temelju analize mikrokretnji upravljača otkriva smanjenje pozornosti tokom duljih vožnji i pri brzinama većima od 65 km/h; Sistem za nadzor mrtvog ugla…

Kompaktan upravljač

Kompaktan upravljač glavna je komponenta Peugeot i-Cockpita® jer on osigurava užitak u vožnji, okretnost i preciznost. Na sredini kompaktnog upravljača novog modela 208 postavljen je novi amblem marke Peugeot, a novi logotip GT postavljen je na donji dio upravljača na odgovarajućoj razini opreme. Za najveću moguću ergonomiju, na upravljaču su smještene tipke za upravljanje multimedijskim sistemom (audio-sadržaj, telefon) te glasnoćom i glasovnim naredbama.
Novi modeli 208 opremljeni 6-stepenim ručnim mjenjačem imaju novu, ergonomičniju ručicu. Novi modeli 208 opremljeni automatskim mjenjačem zadržali su profinjen, praktičan i diskretan selektor za odabir stepeni prijenosa, predstavljen u proljeće 2022. godine.
Novi E-208 opremljen je posve električnim motorom snage 115 kW / 156 KS u kombinaciji s baterijom kapaciteta 51 kWh, zbog čega ostvaruje doseg od 400 km (mješoviti ciklus vožnje prema WLTP-u).
U vozilu je serijski dostupan trofazni punjač snage 11 kW. Procijenjeno trajanje punjenja s 20% na 80% iznosi manje od 25 minuta s brzim punjačem (100 kW), 4 sata i 40 minuta na punionici Wallbox (7,4 kW) te 11 sati i 10 minuta na ojačanoj utičnici (3,2 kW). Baterija novog Peugeota E-208 dolazi s garancijom od 8 godina ili 160.000 km.

Novi hibridni motori

Novi 208 nudi dva hibridna motora od 48 V marke Peugeot, koja čine benzinski motori PureTech najnovije generacije od 100 KS i 136 KS i električni 6-stepeni mjenjač s dvostrukom spojkom e-DCS6 koji uključuje i električni motor.
Zahvaljujući bateriji koja se puni tokom vožnje, ova tehnologija omogućuje postizanje dodatnog okretnog momenta pri malom broju okretaja te do 15% nižu potrošnju goriva. U gradskoj vožnji, novi model 208 s motorima Hybrid 100 i Hybrid 136 može više od 50% vremena raditi u 100% električnom načinu rada bez emisija.
Za kupce koji žele najpristupačniju benzinsku inačicu, novi 208 dolazi s dva posebno štedljiva i učinkovita motora:
– PureTech 75:trocilindarski benzinski motor sa 75 KS, opremljen sustavom Stop & Start, u kombinaciji s 5-stepenim ručnim mjenjačem.
– PureTech 100: trocilindarski benzinski motor sa 100 KS, opremljen sistemom Stop & Start, u kombinaciji sa 6-stepenim ručnim mjenjačem.