Citroën planira dodatno ojačati svoju već stabilnu poziciju na tržištu uz istovremenu obnovu modela Berlingo Van, Jumpy i Jumper. Novi izbor vozila ostaje jednako raznolik kao i prije, a uz još snažniji i efikasniji 100% električni asortiman također će zadovoljiti rastuće potrebe poslovnih korisnika za održivom mobilnošću.
Novi Berlingo Van, Jumpy i Jumper će biti među prvim modelima koji će s ponosom nositi obnovljeni identitet marke i novi logo.
Danas Citroën ima najširu i najraznovrsniju ponudu lakih komercijalnih vozila na tržištu. U svom asortimanu ima vozila svih dimenzija, od modela AmiCargo zapremine 0,5 m3 do modela Jumper zapremine 17 m 3 i sa svim vrstama motora: s unutrašnjim sagorijevanjem, pogonom na električnu energiju pa čak i na vodik.
Citroën je važan akter na području lakih komercijalnih vozila budući da će 2022. godine imati 8,3% udjela na tom tržištu u Evropskoj uniji. Modeli AmiCargo, Berlingo Van, Jumpy i Jumper čine 30% ukupne prodaje marke.
Novi Citroën Berlingo Van
Berlingo Van, koji se smatra uzorom na tržištu malih kombija, ponosi se novim potpisom marke Citroën. Njegova udobnost vožnje je optimalno poboljšana, dok je domet bez emisije vozila ë-Berlingo Van povećan za 20% na 330 km (prema WLTP ciklusu).
Od malog kombija 2CV dalje, Citroën je jedan od glavnih aktera na ovom vrlo važnom i konkurentnom tržištu. Sve tri uzastopne generacije Berlinga Van kontinuirano su se razvijale kako bi zadovoljile potrebe poslovnih korisnika. Danas je novi Berlingo Van napravio još jedan važan korak.
Izgled spoljašnjosti novog Berlinga Van u skladu je s najnovijim dizajnerskim konceptom marke i ima vertikalniji prednji kraj koji je potpuno redizajniran, od ukrasne maske do branika i prednjih svjetla. Time je Berlingo Van dobio prepoznatljiviji izgled koji naglašava njegovu dinamičnost i izdržljivost. Dizajnerske promjene odnose se uglavnom na točkove koji su dobili novi stilski izgled. Dostupna je i nova boja karoserije: plava Kiama.
Putnički prostor također je redizajniran i sada uključuje novu armaturnu ploču koja nudi još napredniju ergonomiju. Također je poboljšana kvaliteta završne obrade površina. Na vrhu nove armaturne ploče nalazi se novi 10″ ekran na dodir visoke rezolucije. Na volanu, koji je također nov, raspoređeni su kontrolni prekidači za tempomat i audio sistem. Električna izvedba ima iza volana ugrađene nove ručice za upravljanje rekuperacijom energije s obzirom na nivo napunjenosti.
Novi Berlingo Van može biti opremljen novim sjedalima Advanced Comfort®, što će cijeniti svi poslovni korisnici koji svakodnevno provode nekoliko sati u svom vozilu.
Povećanje udobnosti također znači i smanjenje opterećenja vozača. Zbog toga je novi Berlingo opremljen mnogim novim sistemima za pomoć u vožnji, koji između ostalog, uključuzju: Poboljšanu verziju funkcije Dynamic Surround Vision s projekcijom direktno na digitalni unutrašnji retrovizor; novi Berlingo Van opremljen je s dvije kamere: jednom iznad zadnjih vrata i novom ispod vanjskog retrovizora na strani suvozača; Poboljšani sistemi za pomoć kod parkiranja; Highway Driver Assist: prvi korak na putu do autonomne vožnje – ovaj sistem za pomoć u vožnji kombinira prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop and Go, pomoć u zadržavanju vozila na voznoj traci i pomoć u prometnim zastojima. Pri brzinama do 30 km/h, na primjer u prometnim zastojima, sistem može samostalno kontrolirati volan, kočenje i ubrzavanje.
U novom Berlingu Van Citroën nudi širok izbor motora koji zadovoljavaju potrebe svih poslovnih korisnika. Motori s unutrašnjim sagorijevanjem uključuju benzinski motor PureTech od 110 KS i dizel motore BlueHDi od 100 KS i 130 KS. ë-Berlingo zadržao je 100% električni motor snage 100 kW (136 KS), koji razvija maksimalni okretni moment od 270 Nm u kombinaciji s novom baterijom kapaciteta 52 kWh.
Zahvaljujući naporima za poboljšanje efikasnosti, domet s nultom emisijom novog vozila ë-Berlingo Van sada je standard u njegovom segmentu, s dometom do 330 km (WLTP ciklus), što je 20% više od prethodnog modela. Taj se domet može optimizirati novim sistemom regenerativnog kočenja s tri različita nivoa regeneracije, koje korisnik može aktivirati pomoću ručica na volanu.
Još uvijek ostaju na raspolaganju tri poznata načina vožnje: Eco za maksimalni domet, Power za maksimalne performanse i Normal.
Uz nadoplatu, Ë-Berlingo Van može biti opremljen toplotnom pumpom koja zimi optimalno grije putnički prostor bez trošenja energije iz baterije i time ne utiče na domet.
Ë-Berlingo Van serijski je opremljen trofaznim ugrađenim punjačem od 11 kW, koji mu omogućava da se napuni na 11 kW WallBox punionici za samo 5 sati. Ë-Berlingo Van ima najkraće vrijeme ubrzanog punjenja u svom segmentu automobila. Na javnoj stanici za punjenje od 100kW njegova baterija se napuni od 0 do 80% za 30 minuta.
Novi Berlingo Van zadržava modularnost i volumen prtljažnika koji su oblikovali uspjeh njegovog prethodnika. Svi tipovi motora dostupni su za verziju sa 2 ili 3 sjedala i u dvije dužine: M dužine 4,40 metara i XL dužine 4,75 metara. Njegova korisna zapremina može biti do 4,4 m3. Berlingo Van, naravno, zadržava izvedbu s produženom kabinom.
Novi Citroën Jumpy
Novi Citroën Jumpy se može pohvaliti kompaktnim dizajnom, novim karakteristikama za udobnost i sigurnost i sve konkurentnijom ponudom motora, od BlueHDi dizela do vodika, uključujući još efikasniji ë-Jumpy.
Novi Jumpy je kombi koji može sve! Prostrani Citroën Jumpy ima čak 6,6 m3 zapremine u prtljažniku, ali zbog svojih kompaktnih gabarita – promjer kruga okretanja iznosi 11,3 m, a visina 1,90 m – lako se snalazi po gradu, a na cestama van urbanog okruženja je zahvaljujući snažnim motorima pogodan za sve vrste upotrebe.
Novi Jumpy je dobio nova LED prednja svjetla i potpuno novu masku s novim Citroën potpisom. Na bočnim dijelovima vozila estetsku obnovu upotpunjuju nove boje felgi i potpuno nova boja karoserije, Titane siva.
Nova armaturna ploča s novim dizajnom dobila je nove dekorativne elemente. Volan je nov, ima razne integrirane kontrolne prekidače (sistemi za pomoć u vožnji, telefon, radio itd.) i može imati funkciju grijanja.
Novi Jumpy opremljen je 100% digitalnom instrument pločom od 10″. Dostupan je u boji (uz nadoplatu) ili crno-bijeloj verziji (u seriji) i omogućuje vozaču da prilagodi prikaz ključnih informacija.
Veliki središnji HD ekran od 10 inča i najsuvremeniji infotainment sistem. Novi Jumpy serijski je opremljen inovativnim 5″ centralnim ekranom na dodir na kojem vozač upravlja funkcijama audio sistema i telefona. U zavisnosti od nivoa opreme, može imati novi infotainment sistem My Citroën Play, zasnovan na novom 10″ HD ekranu na dodir u centru armaturne ploče. Najnaprednija verzija My Citroën Drive Plus, koja je dostupna uz doplatu, uključuje povezivu 3D navigaciju.
Centralni ekran od 10 inča bežično se povezuje s Apple CarPlay i Android Auto protokolima.
Na središnjoj konzoli nalazi se posebno praktičan bežični punjač za pametni telefon, dostupan uz Comfort paket, koji također uključuje hands-free pristup i pokretanje te automatski klima uređaj.
U ponudi je veliki izbor motora. Dizel, 100% električni pa čak i motor na vodik.
BlueHDi dizel motori snažni su i ekonomični te dostupni u širokom rasponu snage: 120 KS i 140 KS sa 6-stepenim ručnim mjenjačem i 180 KS sa 8-stepenim automatskim mjenjačem (također dostupan na BlueHDi 140). Motor sa pogonom na vodik i gorivom ćelijom omogućava mobilnost bez emisija s velikim dometom do 460 km (WLTP ciklus).
Opremljen motorom od 100 kW (136 KS), Ë-Jumpy i dalje je dostupan s dvije vrste baterija. S baterijom od 50 kWh nudi domet od 230 kilometara, što je sasvim prikladno za dnevne dostave u gradskim centrima. S baterijom od 75 kWh, Ë-Jumpy sada nudi do 360 kilometara dometa, što je 30 km više od prethodnog modela i osigurava optimalnu svestranost.
Ë-Jumpy Van opremljen je ugrađenim punjačem od 11 kW, tako da se baterija od 50 kW na WallBox punjaču od 11 kW može u potpunosti napuniti za 5 sati, a baterija od 75 kWh za 7,5 sati. Na brzom punjaču od 100 kW potrebno je samo 30 ili 45 minuta da se baterija napuni od 0 do 80%.
Novi Citroën Jumpy dostupan je u dvije dužine. Manji M ima dužinu od 4,95 metara, dok duži L ima 5,30 metara i dolazi u nekoliko izvedbi karoserije: kombi ili produžena kabina sa 5 ili 6 sjedala. Ovisno o pojedinačnim izvedbama, korisna zapremina može doseći i do 6,6 m3.
Novi Citroën Jumper
Novi Jumper podiže ga na viši nivo uvođenjem jedinstvenih funkcija na području sistema za pomoć u vožnji, povezivanja i udobnosti u svom segmentu. Njegov asortiman dizel i električnih motora temeljito je redizajniran kako bi poslovnim korisnicima pružio još veću efikasnost i istovremeno umjerene operativne troškove.
Novi Jumper najsnažnije je Citroënovo lako komercijalno vozilo s najvećom tehnički dozvoljenom masom vozila do 3.500 kg, a istovremeno korisnicima nudi inovativne funkcije na nivou osobnih vozila koje svakodnevno osiguravaju optimalne uslove rada.
Prednji dio novog Jumpera ima redizajniran dizajn koji dodatno naglašava snažnu ličnost modela i istovremeno poboljšava njegova aerodinamička svojstva. U tu svrhu redizajnirani su branik, ukrasna rešetka hladnjaka koja je od sada iste boje kao i karoserija te retrovizori. Crni donji dio je ojačan kako bi se dodatno poboljšala zaštita vozila od sudara. Novi i moderniji LED farovi također su 30% efikasniji od svojih halogenih prethodnika. I na kraju, ali ne manje važno, novi su oblik dobila i zadnja svjetla.
U putničkom prostoru novog Jumpera dominira redizajnirana armaturna ploča, koja se može pohvaliti boljom ergonomijom i elegantnijim stilom s novom digitalnom instrument tablom i velikim centralnim ekranom (vidjeti u nastavku). Volan, izborni prekidač mjenjača i obloge vrata također su obnovljeni.
Jumper je dobio renovirani infotainment sistem. Za modele srednjeg nivoa, uključuje ekran od 5 inča koji prikazuje informacije o korištenim medijima (radio, telefon, itd). Najbogatije opremljene izvedbe vozila Jumper dobile su novi 10″ ekran na dodir koji uključuje radio, navigaciju itd. Opremljen je Bluetooth® garniturom za hands-free telefoniranje, bežičnom funkcijom Mirror Screen za dupliciranje sadržaja s ekrana pametnog telefona i 3D navigacijom.
Dostupna je opcijska 7-inčna potpuno digitalna instrument tabla, koja je modernija i transparentnija jer omogućava vozaču da prilagodi prikaz informacija i fokusira se na one koje su najkorisnije.
Novi Jumper serijski je opremljen novom instrument tablom koja kombinira analogni prikaz brzine i broja okretaja motora s digitalnim pokazivačima nivoa goriva i temperature motora te visokokvalitetnim ekranom od 3,5″ s TFT tehnologijom.
Novi 2,2-litarski dizel motor dostupan je u tri nivoa snage, 120 KS, 140 KS i 180 KS, u kombinaciji s novim 6-stepenim ručnim mjenjačem. Zajedno s motorima BlueHDi 140 i 180 po prvi je put dostupan 8-stepeni automatski mjenjač.
Jumper, koji je pionir u svom segmentu na području vožnje bez emisija, u drugoj polovini 2024. godine će dobiti novi motor na gorive ćelije (vodik). Kako bi se zadovoljile potrebe poslovnih korisnika koji žele održivu mobilnost uz smanjenje dnevnih troškova, ë-Jumper će dobiti potpuno novi 100% električni pogon.
Dosadašnji motor ë-Jumpera snage 90 kW/122 KS zamijenjen je električnim agregatom snage 200 kW/270 KS i značajno povećanim okretnim momentom koji je s 260 prešao na 400 Nm. Osim toga, baterije od 37 ili 70 kWh zamijenjene su jednim modelom od 110 kWh, koji omogućava do 430 kilometara dometa prema WLTP ciklusu.
Performanse i domet novog ë-Jumpera mogu se optimalno povećati u skladu s uvjetima s tri načina vožnje: NORMALNI za svestranu upotrebu (snaga ograničena na 160 kW), ECO za optimalan domet (snaga ograničena na 120 kW) ili POWER za maksimalne performanse (ukupna snaga 200 kW). Osim toga, četiri stupnja regenerativnog usporavanja mogu se aktivirati pomoću ručica iza volana, što povećava udobnost i domet vožnje.
ë-Jumper serijski je opremljen s ugrađenim punjačem od 11 kW (od kraja 2024. punjač od 22 kW će biti dostupan kao dodatna oprema).
Može se u potpunosti napuniti za 11 sati i 45 minuta na 11 kW Wallbox stanici za punjenje. Može se u potpunosti napuniti za 6 sati i 5 minuta na 22 kW Wallbox punjaču i ugrađenom 22 kW punjaču. Na brzom punjaču od 150 kW bit će potrebno samo 55 minuta da se napuni od 0 do 80%.
Novi Citroën Jumper dostupan je u brojnim konfiguracijama koje zadovoljavaju sve potrebe poslovnih korisnika. Dostupna su dva međuosovinska razmaka (3,45 m i 4,04 m) i tri dužine (L2, L3 i L4), s ukupno 6 verzija karoserije koje nude od 10 do 17 m3 korisne zapremine. Kao osnova za posebne prerade, novi Jumper s međuosovinskim razmakom od 4,04 metra također je dostupan sa šasijom s jednom kabinom L3 ili L4 i sa šasijom s produženom kabinom L3 ili L4.