Coca-Cola HBC osmi put proglašena vodećim globalnim proizvođačem pića u održivom poslovanju

0
66

Coca-ColaHBC je osmi put proglašena vodećim globalnim proizvođačem pića prema Dow Jones indeksu održivosti (DJSI). Vijest je objavljena u Godišnjaku održivosti (The S&P Global Sustainability Yearbook 2025), koji je javno dostupan i potvrđuje poziciju kompanijena prvom mjestu na globalnoj rang-listi.
Napori kompanije prepoznati su i dvostrukom ‘A’ ocjenom CDP-a za klimu i vodu 2024. godine (Carbon Disclosure Project mjeri performanse kompanija u pogledu klimatskih promjena), zbog posvećenosti transparentnosti u području klime i upravljanja vodama.
Komentarišući vijest, izvršni direktor Coca-Cole HBC Zoran Bogdanović rekao je: “Kontinuirano razvijamo svoj poslovni model kako bismo istovremeno ostvarili uspješan i održiv rast i zauzeli jasan i strateški pristup prema održivosti koji naše poslovanje čini otpornijim. Iz godine u godinu ostvarujemo dobar napredak prema našim ambicioznim i mjerljivim ciljevima održivosti. Inicijativa organizacije Science Based Targets (SBTi) odobrila je 2025. naš cilj NetZeroby40, koji, prvi put, uključuje Egipat. Znamo da su inicijative usmjerene ka održivosti sve značajnije i za naše kupce i za potrošače. Naši kupci kažu nam da cijene našu stručnost u oblasti održivosti i da naše zajedničke inicijative za održivost pomažu u razvoju njihovog poslovanja. To osnažuje i naše poslovanje. Zato zahvaljujem našim kolegama, kupcima, dobavljačima i partnerima što pomažu da nastavimo naše putovanje i da stvaramo održiviju budućnost.”
Ova najnovija priznanjaDow Jones indeksa i CDP-au skladu su s nezavisnim ocjenama za kompaniju Coca-Cola HBC u okviru drugih uglednih istraživanja i indeksa održivosti, poput MSCI ESG, FTSE4Good i ISS ESG.

Najzapaženiji rezultati Coca-Cole HBC u održivom poslovanju:

• Smanjili su količine vode potrebne za proizvodnju proizvoda za dvije milijarde litara od 2011. godine i poboljšali omjer potrošnje vode za 9% od 2017. godine u 19 organizacijskih jedinica, u kojima je štednja vode prioritet.
• Ušteđeno više od 800.000 tona apsolutnih ispuštanja karbona u direktnom poslovanju od 2017. godine.
• Više od 98% robe i sirovina nabavlja se od lokalnih dobavljača (na tržištima na kojima proizvode svoje proizvode), što odgovara potrošnji od 3,5 milijarde eura.
• U septembru 2022. godine izdata je prva zelena obveznica.
• Svako radno mjesto u Coca-Coli podržava u prosjeku 10 drugih radnih mjesta.
• Obučili su više od milion mladih u 28 zemalja od pokretanja programa podrške zajednici Coca-Colina podrška mladima (#YouthEmpowered) u 2017. godini, čime je premašen cilj obučiti milion mladih do 2025. godine.
• Drugu godinu zaredom objavili su politiku i izvještaj o poreskoj transparentnosti.
• Trenutno je 39% žena na rukovodećim položajima, a cilj je podići taj postotak na 50% do 2025. godine.
• Do 2025. godine najmanje 35% plastike od koje se izrađuju boce u cijeloj Grupi te najmanje 50% u državama članicama EU i Švicarskoj bit će napravljeno od reciklirane plastike (rPET). Coca-Cola HBC u Švicarskoj od 2022. godine cijeli portfolio plastičnih boca koji proizvodi u toj državi proizvodi od 100% reciklirane plastike, a očekuje se da će se u Italiji i Austriji u 2023. godini također početi koristiti isključivo recikliranom plastikom.
• Inovacija KeelClip™ omogućila je prestanak upotrebe omota izrađenog od plastike za višestruka pakovanja limenki u 22 zemlje dosad, uklanjajući 2.000 tona plastične folije godišnje.
• Coca-Cola ulaže u vlastite proizvodne kapacitete za recikliranu plastiku kako bi lakše ostvarili zacrtane ciljeve na tom području. To uključuje postrojenje Gaglianico u Italiji, u kojem se proizvode predoblici za boce, čiji je karbonski otisak za do 70% niži u odnosu na nerecikliranu plastiku. Sličnu tehnologiju za proizvodnju reciklirane plastike uveli su i u pogonima u Poljskoj i Rumuniji. Ukupna ulaganja u te tehnologije iznose više od 50 miliona eura.