Kompanija AC Food, koja posluje kao dio AS Holding grupacije, predstavila je danas u Sarajevu svoj novi proizvod – premium kremni namaz ‘Maza’, izrađen od sastojaka vrhunske kvalitete s visokim procentom lješnjaka i bez palminog ulja koje je poznato kao slabo razgrađujujuće u organizmu.
“Ponosni smo da je po mišljenju vrhunskih eksperata i tehnologa Maza jedan od trenutno najboljih proizvoda ove vrste u Evropi. Čak 92 posto korisnika koji su probali ovaj proizvod dali su mu ocjenu 4 ili 5, što dovoljno govori o njegovoj kvaliteti. Maza je rezultat 16-mjesečnog napornog rada cijelog tima. Pažljivo birane sorte lješnjaka i ostalih sastojaka i specijalni postupak proizvodnje daju ovom proizvodu fantastičan okus”, istakao je Edo Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga.
On je dodao da su stručnjaci kompanije AC Food napravili namaz sa 20-30 posto lješnjaka, te da su smanjili kalorije jer njihovi proizvodi u sebi imaju 39 posto šećera za razliku od trenutno najprodavanijih proizvoda na tržištu koji imaju i do 56 posto šećera. Rekao je i da njihovi proizvodi sadrže sjemenke pamuka koje poboljšavaju mazivost zbog čega i nosi ovaj naziv ‘Maza’.
Kremni namaz ‘Maza’ dostupan je na policama vodećih tržnih centara u našoj zemlji, a već su počeli i pregovori za inostrano tržište. Po mišljenju vrhunskih eksperata i tehnoioga Maza jedan od trenutno najboljih proizvoda ove vrste u Evropi.
Lejla Čorhodžić, direktorica prodaje, marketinga i razvoja AC Food kazala je da su već nakon prvih reakcija, sigurni da će Maza biti sinonim za ugodna porodična okupljanja.
“Trenutno su na tržištu dostupne tri vrste Maze sa 30 ili 20 posto udjela lješnjaka i Maza Crunchy sa hrskavim kuglicama žitaricama. Maza je odličan izvor minerala i vitamina, a za izradu ovog namaza koristili smo ulje pamuka i suncokreta. Važno je istaći da sadrži 30 posto manje šećera u odnosu na druge proizvode iz ove kategorije”, kazala je Čorhodžić.