Atlantic Grupa: Prihod od prodaje u prvom kvartalu porastao 11,3%, na 185,5 miliona eura

Rast je primarno odraz odličnih prodajnih rezultata, usljed bolje epidemiološke situacije na svim tržištima i popuštanja mjera, posebno u HoReCa kanalu

0
646
Atlantic Grupa: Troškovi poslovanja i dalje visoki, odlični prodajni rezultati omogućili rast profitabilnosti

Atlantic Grupa je u prvom tromjesečju 2022. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 185,5 miliona eura, što je u odnosu na isti period lani rast od 11,3%. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 24 miliona eura, što je 7,1% više nego u prvom kvartalu 2021., a sličan rast od 7,2% ostvarila je i neto dobit koja iznosi 12,1 miliona eura.
Početak godine obilježilo je izbijanje ratnog sukoba u Ukrajini, no prodajom brenda dječje hrane Bebi u 2021. godini, Atlantic Grupa je značajno smanjila izloženost u Rusiji i na ostalim ZND tržištima te ratna zbivanja nemaju direktan materijalno značajan uticaj na poslovanje kompanije, saopćeno je.
“Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2022. ostvarila značajan rast prihoda i profitabilnosti uprkos svim izazovima s kojima se suočavamo. Rast prihoda primarno je odraz odličnih prodajnih rezultata vlastitih i principalskih brendova, zahvaljujući boljoj epidemiološkoj situaciji na svim tržištima i popuštanju protupandemijskih mjera, posebno u HoReCa kanalu. Dio porasta prihoda odnosi se takođe na dizanje prodajnih cijena zbog značajnog poskupljenja ključnih sirovina, pakirnog materijala, energenata i usluga. Nastavljamo pažljivo pratiti razvoj situacije i poduzimamo sve raspoložive mjere za smanjenje rizika u novonastalim okolnostim”, istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Najveći rast od 22,7% ostvarilo je strateško poslovno područje Pića, čiji je vodeći brend Cedevita, dok je apotekarski lanac Farmacia ostvario izuzetan rast od 20,6%, a dvocifrenim stopama od 15,1% raslo je i Strateško poslovno područje Kafa. S prodajom u iznosu od 38,1 miliona eura i nosećim brendovima Grand kafa i Barcaffe, kafa se ističe kao pojedinačno najveća kategorija Atlantic Grupe s udjelom od 20,6% u ukupnom prihodu.
U distribucijskom poslovanju u prvom kvartalu prednjače Slovenija s rastom od 12,1%, Hrvatska s rastom od 11,3% i Srbija koja je rasla10,7%. Principalski brendovi u ukupnoj prodaji Atlantic Grupe učestvuju s 26,9%, vlastiti brendovi sa 62,7%, a Farmacia čini 10,4% prihoda od prodaje.