Autoceste FBiH: Iz medija smo saznali za rješenje inspekcije o zabrani korištenja dionice Zenica sjever – Zenica jug

0
682
U okviru usvojenog programa bit će finansirano 11 cestovnih projekata na području FBiH

Projekat dionice Zenica Sjever – Zenica Jug bio je do sada najzahtjevniji projekat izgradnje autoceste na Koridoru 5c, uzimajući u obzir klizišta i izuzetno kompleksne geo-morfološke karakteristike tla, navode iz JP Autoceste Federacije BiH.
U realizaciji projekta učestvovali su eminentni domaći i međunarodni eksperti, kao i inženjeri JP Autocesta FBiH, kako bi se pronašla optimalna trajna geo-tehnička rješenja za izgradnju dionice u datim okolnostima.
“Međutim, nama je jasno da u današnjem političkom ambijentu, svaka uspješna priča se pokušava pretvoriti u svoju suprotnost”, navode iz Autoceste FBiH reagujući na medijske napise u vezi sa zatvaranjem tek puštene u promet dionice Zenica sjever – Zenica jug.
Iz ove kompanije dalje se navodi da su dobili od nadzornog inženjera potvrdu o preuzimanju radova na ovoj dionici u kojoj se navodi da je izvođač izvršio radove u skladu sa ugovorom, osim nekih manjih nedovršenih radova i nedostataka koji ni na koji način ne utiču na korištenje autoceste u svrhu za koju je namjenjena.
Ugovor za izgradnju ove dionice, pored izgradnje autoceste na Koridoru 5c, podrazumijeva uređenje pristupnih saobraćajnica, lokalnih cesta, uključujući i most preko rijeke Bosne koji povezuje Grad Zenicu sa glavnom gradskom magistralom uz pripadajući kružni tok, te se na tim pozicijama trenutno izvode radovi.
“Napominjemo da potvrda nadzornog inženjera, prema FIDIC uslovima ugovaranja predstavlja uslov za početak eksploatacije autoceste. Isti uslovi ugovora također predviđaju i period u kojem se vrši monitoring svih parametara i opreme autoceste te otklanjaju eventualni nedostaci o trošku izvođača radova.
Nakon što je dionica autoceste Zenica sjever – Zenica jug puštena u promet, uočeni su određeni nedostaci na dilatacijama na mostu Klopče (jedan od sedam mostova na ovoj dionici) te je zatvorena za saobraćaj. JP Autoceste naložilo je otklanjanje nedostataka i dodatna testiranja opreme, zajedno sa nadzornim inženjerom, nakon čega je potvrđena ispravnost ugrađene opreme”, navode iz JP Autoceste FBiH.
“Nakon što smo iz medija saznali da, navodno, trebamo dobiti rješenje Federalne uprave za inspekcijske poslove o zabrani korištenja predmetne dionice, odlučili smo sačekati sa njhenim puštanjem u promet. Po eventalnom dobijanju spomenutog rješenja, JP Autoceste FBiH će zauzeti stav o tome”, saopćeno je iz JP Autoceste FBiH.