Na Weekend Media Festivalu, održanom proteklog vikenda u Rovinju, Barcaffe je prezentirao prvu tursku kafu u kapsuli.
Poznata radijska voditeljica i brand amasadorica Barcaffè-a Ivana Mišerić bila je prva osoba koja je isprobala tursku kafu u kapsuli, te se lično uvjerila u njenu svježinu i opojan miris pržene kafe.
Nakon što je Ivana opisala svoje jutarnje rituale, više o turskoj kafi iz kapsule s prisutnima su podijelili Andrej Bele, direktor Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe koji je izrazio zadovoljstvo što je Barcaffè postala službena kafa Weekend Media Festivala, dok je Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe održala prezentaciju o tome kako se došlo na ideju o turskoj kafi u kapsuli.
Okus i miris turske kafe, ujedinjen u Barcaffè D.O.T. kapsule, namijenjen je svima koji cijene kafu visoke kvalitete i žive ubrzanim životom, ali i dalje žele uživati u novoj dimenziji tradicionalnog okusa. Tokom prezentacije ove velike inovacije prisutne je oduševila i lakoća u pripremi turske kafe u kapsuli za koju je potrebno manje od jedne minute.
“Unutar već postojeće linije Barcaffe D.O.T. kapsula kafe odlučili smo lansirati Barcaffè kapsulu turske kafe koja je kompatibilna s najvećim brojem aparata u regiji. To je prva takva kapsula u Evropi, što je automatski čini i izuzetno inovativnim proizvodom na tržištu, jer do sada na našim prostorima niste mogli popiti tursku kafu iz kapsule“, istakla je Lejla Dautović Čaić.
Brend Barcaffè po prvi put postao je službena kafa Weekend Media Festivala koji svake godine okuplja brojne regionalne stručnjake iz komunikacijske industrije.