Uskoro Bosna i Hercegovina dobiva novog igrača na polju ugostiteljstva – BASH, domaći brend sa međunarodnim standardima, koji će otvoriti svoja vrata početkom ljeta na nekoliko atraktivnih lokacija u Sarajevu. Restorani BASH će ponuditi inovativan koncept brze usluge, fokusirajući se na vrhunsku kvalitetu proizvoda.
Priča o BASH-u počinje kao vizija mladih bh. poduzetnika, sa dugogodišnjim iskustvom u međunarodnim kompanijama, koji su željeli stvoriti domaći brend prepoznatljiv po svjetskim standardima kvalitete i usluge. Inspiracija dolazi iz bogatog iskustva u ugostiteljstvu i želje da se domaćoj javnosti ponudi nešto što nedostaje tržištu.
“Brend BASH nudi jedinstveno iskustvo, spajajući moderni pristup sa jedinstvenim BASH ‘pečatom’. Fokusiramo se na kvalitetu i svježinu sastojaka te pružamo brzu, ljubaznu i vrhunsku uslugu“, kaže Leila Šeta, ispred marketing tima BASH-a.
Uzbuđenje raste kako se bliži otvaranje BASH restorana, a velika pažnja posvećuje se održavanju visokih standarda u svim segmentima poslovanja.
“Svjesni smo izazova koje donosi održavanje kvalitete namirnica i brenda, ali smo spremni i odlučni u pružanju vrhunskog iskustva našim kupcima. Naša posvećenost transparentnosti, etičkim praksama i održivosti u lancu nabavke čini nas pouzdanim izborom za sve generacije posjetitelja koji sa nestrpljenjem očekuju naše otvaranje“, dodaje vođa operacija BASH-a, Emir Bjelan.
BASH ne samo da će osvježiti ugostiteljsku scenu BiH, već će ponuditi i raznolike formate restorana kako bi zadovoljili različite potrebe svojih gostiju. Na lokaciji Radon Plaze, otvara se drive thru koncept dok se u SCC centru, u nastavku Food Courta, otvara indoor koncept sa modernim i ugodnim ambijentom, fokusirajući se na kvalitetu usluge i proizvoda. U planu je skoro otvaranje i trećeg objekta.
U sklopu svoje ekspanzije, BASH planira zaposliti 88 novih radnika, a već sada broji 17 zaposlenih članova tima.