Od 1. januara 2018. godine Bosna-Sunce osiguranje (BSO), osnaženo nedavnom akvizicijom Zovko osiguranja radi pod novim imenom Adriatic osiguranje d.d. Sarajevo te na taj način u novu poslovnu godinu ulazi kao lider na tržištu osiguranja Bosne i Hercegovine.
Podsjetimo, sukladno poslovnoj strategiji širenja poslovanja i jačanja pozicije na tržištu osiguranja u BiH, polovinom novembra 2017. godine Bosna-Sunce osiguranje kupilo je Zovko osiguranje za devet miliona KM, a Skupština BSO je na sjednici od 15. decembra donijela odluku o reorganizaciji, odnosno pripajanju Zovko osiguranja.
Nakon uspješnog postupka pripajanja, od 1. januara 2018. godine, novo, osnaženo osiguravajuće društvo počinje poslovati pod imenom Adriatic osiguranje, objavljeno je na web stranici ovog osiguravajućeg društva. U svojoj ponudi Adriatic osiguranje ima sve vrste životnih i neživotnih osiguranja.
Adriatic osiguranje, kao i bivše BSO, dio je Koncerna Agram, jednog od najvećih privrednih subjekata u jugoistočnoj Evropi, koji posluje u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Austriji. U sastavu Koncerna Agram su kompanije iz osiguravajućeg, bankarskog, leasing i zdravstvenog sektora te sinergijskih djelatnosti, kojima je upotpunjena bogata poslovna ponuda.
Spajanjem ova dva društva (BSO + Zovko) Adriatic osiguranje će ojačati svoju poziciju i po ostvarenoj zbirnoj premiji preuzeti lidersku poziciju na tržištu u BiH. Prema podacima iz oktobra 2017. godine, BSO je u deset mjeseci prošle godine ostvarilo premiju od 42,2 miliona KM (tržišni udio u BiH 7,3 posto), dok je Zovko osiguranje imalo tržišni udio od u BiH od 2,8 posto, sa zaračunatom premijom od blizu 16,3 miliona KM.
Pozicija osiguravatelja iz Koncerna Agram time je dodatno ojačala imajući u vidu da je i 10-mjesečna premija Euroherc osiguranja d.d. Sarajevo iznosila nešto više od 47,4 miliona KM sa tržišnim udjelom u BiH od 8,2 posto.