Coca-Cola predstavila novu globalnu marketinšku platformu

Coca-Cola predstavlja Real Magic, svoju prvu novu globalnu platformu od 2016. godine i otkriva 'Zagrljaj', novu perspektivu legendarnog Coca-Cola logotipa

0
582
Coca-Cola predstavila novu globalnu marketinšku platformu pod nazivom Real Magic

Kompanija Coca-Cola je danas predstavila novu globalnu marketinšku filozofiju i platformu pod nazivom Real Magic, koja poziva sve da proslave pravu magiju čovječanstva.
Platforma podsjeća na Coca-Colinu glavnu poruku – da povezuje i slavi ljude svaki dan – koja je još i važnija za svijet u kojem danas živimo. Platforma je napravljena na osnovu lekcija naučenih posljednjih 18 mjeseci: da možemo pronaći magiju svuda oko sebe kada se okupimo u neočekivanim trenucima koji učine svakodnevicu ljepšom. Takođe prepoznaje i mnoge kontradiktornosti koje su doživjele nove generacije dok su pokušavale da pronađu harmoniju i ljudsku povezanost u virtuelnom i podjeljenom svijetu.
“Filozofija Real Magic-a ukorjenjena je u uvjerenju da dihotomije mogu učiniti svijet zanimljivijim mjestom – svijet izvanrednih ljudi, neočekivanih prilika i divnih trenutaka. U isto vrijeme, ona obuhvata suštinu same Coca-Cole: pravi ukus koji je neopisiv, jedinstven, dodir prave magije”, rekao je Manolo Arroyo, glavni direktor marketinga kompanije Coca-Cola.
Real Magic označava prvu novu globalnu marketinšku platformu za Coca-Colu još od 2016. godine i predstavlja se zajedno sa osvježenim vizuelnim identitetom Coca-Cole, kao i novom perspektivom logotipa Coca-Cole. Inspirisan jedinstvenom Coca-Colinom ambalažom, logotip ‘Hug’ u naručju drži zakrivljeni zaštitni znak Coca-Cole na etiketama boca i limenki. Ovaj ‘zagrljaj’ će vizuelno obgrliti i uokviriti magične trenutke niza komunikacijskih aktivnosti Coca-Cole.
Coca-Cola sarađuje sa umjetnicima, fotografima i ilustratorima na oživljavanju koncepta Real Magic kroz predstavljanje logotipa ‘Hug’. Partneri u dizajnu su Wieden+Kennedy London, KnownUnknown i Kenyon Weston.
Real Magic lansira novu kampanju pod nazivom ‘One Coke Away From Each Other’. Spajajući stvarni i virtuelni svijet, ‘One Coke Away From Each Other’ metafora je koja govori o uvjerenju da je ono što nas ujedinjuje veće od onoga što nas razdvaja i slavi našu zajedničku ljudskost. Film, koji je digitalno predstavljen 27.09., postavlja pitanje šta ako Coca-Cola, kao simbol zajedništva, može spojiti univerzume za koje se misli da su razdvojeni, kako bi stvorili pravu magiju. U filmu učestvuju i tri poznata igrača-DJ Alan Walker, Team Liquid’s Aerial Powers and Average Jonas.
Coca-Cola se udružila sa reklamnom agencijom BETC London kako bi kreirala kampanju ‘One Coke Away From Each Other’, kao i vodećim filmskim rediteljem a svoj doprins su dali poznati režiser Daniel Wolfe i agencija Mathematic, specijalizovana za gaming i specijalne efekte.