Continental ima novi sistem kočnica: Suhe kočnice na stražnjim točkovima

0
473
U proizvodnju idu prve ‘suhe’ kočnice na stražnjim točkovima (Foto: Continental)

Njemački proizvođač dijelova za autoindustriju Continental ima novi sistem kočnica, a već sad je skupio ukupno dvije milijarde dolara narudžbi. Sistem je planiran za proizvodnju 2025. godine, a prvi kupac je proizvođač automobila iz SAD-a.
Continental će svojim kupcima omogućiti ugradnju Future Brake Systema (FBS), odnosno polusuhog kočionog sistema, koji će uključivati nekoliko novih komponenti. FBS sistem kočenja koristi elektromehaničke kočnice na stražnjoj osovini koje rade ‘na suho’, bez kočione tekućine, dok na prednjoj osovini, kočnice točkova i dalje rade hidraulički.
Nova tehnologija također uključuje drugu generaciju brake-by-wire kočionog sistema MK C2. Uz polusuhi kočioni sistem, proizvođač automobila također je izradio Continental Air Supply, visoko integrirani sistem dovoda zraka koji se koristi u kombinaciji sa zračnim oprugama na prednjoj i stražnjoj osovini za zračni ovjes.
Continental je predstavio budućnost razvoja svojih kočnica od FBS-a 0 do FBS-a 3, a ideja je put prema potpuno suhim kočnicama na stražnjoj i prednjoj osovini. Na početku ovog plana (FBS 0) nalazi se nagrađivana, druga generacija Continentalovog kočionog sistema by-wire MK C2, piše Revija Hak. Ideja je da u bliskoj budućnosti Continetal napreduje do nivou FBS 3, kada cijeli kočioni sistem ne bi koristio kočionu tekućinu i mogao bi se razdvojiti na module. Sve to znači manje prostora, nižu masu, a i manje zagađenja.