Croatia Airlines je početkom aprila 2024. imala 10 sedmičnih letova za Sarajevo, a u augustu njih 13. Kompanija će ove godine u prvoj sedmici aprila imati 12 sedmičnih letova (svaki dan dva, osim petkom i subotom), što znači dva leta više nego prošle godine. No, već sedmicu kasnije imat će 11 letova (po jedan let srijeda, četvrtak i subota), u trećoj sedmici imat će 13 letova (samo subotom jedan let), i tako će letjeti do 30. maja, osim u subotu 17. maja kada nema letova (tu sedmicu ima 12 letova). No, u zadnjoj sedmici maja ima 11 letova (nema letova subotom, a u nedjelju ima jedan let). Tako će letjeti do 13. jula kada ponovo vraća drugi let nedjeljom, no subotom i dalje nema letova, što znači da će kompanija imati 12 sedmičnih letova, kako će letjeti ostatak ljeta, osim 27. jula, 31. augusta, 28. septembra i 5. oktobra kada će imati jedan let nedjeljom. Od 18. oktobra vraća se i 13. let subotom.
Interesantno, ali na liniji jednom, no najčešće i dva puta sedmično umjesto Dash 8-400 leti Airbus A319 ili A220-300. To znači da će Croatia na proljeće imati jedan do tri leta više nego prošle godine. No, većinu top sezone će imati jedan let manje nego prošle godine, no neke sedmice i dva leta manje. Ipak, kapacitet na liniji neće biti manji radi toga što kompanija koristi dva puta sedmično (rijetko kada jednom sedmično) duplo veći avion A319 ili A220-300. Jasno manje letova nije dobro za hub i za konekcije. No, na nivou cijelog ljetnog reda letenja kompanija će imati više ponuđenih sjedišta za Sarajevo nego prošle godine, piše regionalni avio-portal Zamaaero.