Facebook i Ray-Ban zajednički izradili naočale za snimanje Storiesa

0
1145
Pametne naočale Ray-Ban Stories

Facebook je u suradnji s proizvođačem naočala Ray-Banom predstavio pametne naočale kojima se mogu snimati video ili fotografije, s primarnom svrhom objavljivanja na društvenim mrežama.
Izrađene u tri različita klasična oblika, prepoznatljivog Ray-Ban dizajna, ove naočale imaju u okvire ugrađene dvije 5-megapikselne kamere namijenjene snimanju fotografija (do 2.592 x 1.944 tačaka) te videa (1.184 x 1.184 tačaka pri 30 fps).
Naočalama se upravlja gestama, dodirivanjem po tačkama osjetljivima na dodir koje su smještene na bočnim stranama, a osim snimanja fotografija i videa nude i reprodukciju muzike te obavljanje poziva. Dodatno se funkcijama naočala može upravljati i glasovnim naredbama. Izgovarajući ‘Hey, Facebook!’ pokreće se glasovni asistent koji potom pokreće snimanje kada korisnik to poželi.
Sve snimljeno na mobitel se prebacuje putem nove aplikacije Facebook View, a potom se može podijeliti na društvenim mrežama. Naravno, budući da se naočale zovu Stories, njima se mogu stvarati Storiesi na Facebooku i Instagramu, no zapise možete poslati prijateljima i putem (opet Facebookovog) WhatsAppa, piše Bug.hr.
Ugrađena baterija omogućava oko 6 sati korištenja, dok se uz punjač ugrađen u futrolu za nošenje naočala može napuniti do tri puta. Punjenje traje oko sat vremena. U naočale se može pohraniti preko 500 fotografija ili 30-ak videa u trajanju od 30 sekundi.
Facebookove naočale s potpisom Ray-Bana dolazit će u više izvedbi, oblika i boja koje omogućavaju preko 20 kombinacija. Početna im je cijena 299 američkih dolara, a nadoplate se odnose na različite vrste leća, od običnih, pa do polariziranih ili pak dioptrijskih.