FIAT Grande Panda Kartell je u centru pažnje na sajmu Salone del Mobile u Milanu od 8. do 13. aprila, predstavljen na izložbenom prostoru Kartella. Ova izložba predstavlja važan trenutak i slavi povratak FIAT-a u njegovu ‘kućnu kategoriju’, gdje je već dugo lider i gdje će sa modelom Grande Panda tu ulogu nastaviti. Istovremeno, predstavlja platformu za predstavljanje uspješne saradnje FIAT-a i Kartella, naglašavajući sinergiju dva komplementarna svijeta.
«Veoma sam uzbuđen zbog ove saradnje. Kartell predstavlja italijansku izvrsnost u održivom, ikoničnom dizajnu i dijeli iste vrijednosti kao FIAT. Zajednički rad stvarakulturu stalnih inovacija, omogućavajući oba brenda da sa samo pouzdanjem prelaze granice i istražuju nove ideje. Partnerstvo također ima za cilj ispitati reakcije nove publike izvan konteksta automobilske industrije“, rekao je Olivier François, izvršni direktor FIAT-a i glavni direktor marketinga Stellantis grupe.
«Pogled u budućnost je naša misija. To je duh naše saradnje s FIAT-om: kreativna radionica fokusirana na Grande Pandu Kartell, oblikovana kroz stalni dijalog između dizajnera i inženjera, sa zajedničkim vrijednostima i dugogodišnjom povezanošću oba brenda“, rekao je Claudio Luti, predsjednik Kartella.
Kreativno partnerstvo
Sadašnja saradnja učvršćuje dugogodišnju vezu koja datira iz 1950-ih, kada je Kartell dizajnirao ikonični nosač za skije za prvu generaciju Fiat 500 modela. Ta veza se razvijala kroz projekte kao što je jedinstveni Fiat 500e Kartell, dizajniran zajedno s Centro Stile 2020. godine. Danas to kreativno partnerstvo nastavlja tradiciju s modelom Fiat Grande Panda Kartell.
U središtu izložbenog prostora nalazi se razvojna verzija Fiat Grande Panda Kartell, koja utjelovljuje vrijednosti i dizajnerske karakteristike oba brenda. Projekat se fokusira na sinergiju ideja i materijala iz obje industrije. FIAT donosi jezik automobilizma u svijet dizajna, dok Kartell podiže dizajn kao ključnu komponentu vozačkog iskustva.
Saradnja je dovela do svjetske premijere Grande Pande Kartell u jedinstvenom okruženju koje je osmislio Ferruccio Laviani u saradnji s Centro Stile FIAT.
Fiat Grande Panda Kartell
Projekat se ističe svojim karakterističnim dizajnerskim elementima, uključujući živopisnu crvenu karoseriju koja izražava energiju i strast te simbolizira vizuelni identitet Kartella. Za smio i upečatljiv efekt, vozilo uključuje kontraste u boji: crvena vanjština je upotpunjena ekskluzivnom unutrašnjošću u nijansi Tasmania plave. Kombinacija stvara sofisticirani ‘pop’ efekt i odražava pažnju prema detaljima.

Kartellov logotip, simbol brenda Love, postaje centralni dekorativni element, vidljiv na strateškim mjestima kao što su felge, zadnji dio vozila i treći stubić. U unutrašnjosti, kabina je zaigrano obilježena brendom: utisnuti monogram ‘kk’ stvara trodimenzionalni efekt i prisutan je širom presvlaka. Presvlake su izrađene od naprednih tkanina kao što je Pop mélange platno, koje prostoru daje savremeni stil, ali zadržava toplinu i udobnost za putnike. Osim toga, vozilo skriva posebno iznenađenje za radoznale posjetioce – ikoničnu Kartellovu lampu na kontrolnoj ploči, koja ističe transparentnost materijala i daje jedinstveni dizajnerski element unutrašnjosti.
Projekat Fiat Grande Panda Kartell način je prevazilaženja realnosti i otvorenprojekat za brojne sinergije materijala. Jedna od unutrašnjih opcija je upotreba polikarbonata 2.0 – druge generacije polimera iz obnovljivih izvora, poznatog po transparentnosti, izdržljivosti i lakoći. Ovaj napredni materijal, zaštitni znak Kartellovih ikoničnih i održivih proizvoda, ne samo da poboljšava estetiku vozila, već i odražava predanost oba brenda inovacijama i održivosti.
Sinergija se može proširiti i na područje održivostiizmeđu automobilske i dizajnerske industrije koje dijele zajednički lanac snabdijevanja. U projekat se može uključiti poseban postupak ‘tex to tex’: tekstilni ostaci iz Kartellove fotelje Foliage recikliraju se u vlakna i potom predu u 100% obnovljeni poliester. Rezultat je presvlaka sa centralnim platnom izrađenim od 60% reciklirane poliesterske tkanine. Postupak ne samo da smanjuje otpad već ga transformiše u visokokvalitetne materijale, doprinoseći tako kružnoj i održivoj ekonomiji.