Hyundai i Kia predstavili sistem razvoja dizajna pomoću VR tehnologije

0
766
VR naočare omogućavaju dizajnerima vozila i inženjerima da virtuelno uđu u razvojne simulacije

Hyundai Motor Company i Kia Motors Corporation predstavili su novi sistem ocjenjivanja dizajna virtualne stvarnosti (VR). Novi sistem, predstavljen u istraživačkom i razvojnom centru Namyang u Južnoj Koreji, pokazuje pojačan fokus na unapređenju procesa razvoja vozila primjenom VR tehnologije.
Hyundai i Kia su prikazali kako će nove VR tehnologije u budućnosti koristiti oba proizvođača. Tehnologija koristi nekoliko razvojnih aplikacija, omogućavajući timovima dizajnera i inženjera da rade ocjenu kvaliteta vozila i procese provjere razvoja.
VR naočare omogućavaju dizajnerima vozila i inženjerima da virtuelno uđu u razvojne simulacije. Sistem simulira unutrašnje i spoljašnje elemente dizajna, osvjetljenje, boje i materijale, pa čak i virtuelno okruženje. VR takođe omogućava Hyundaijevim i Kijinim razvojnim timovima simulaciju rada pojedinih dijelova vozila, poput vrata, poklopca prtljažnika, poklopca motora i brisača. Takođe, sistem omogućava timovima da efikasnije testiraju ergonomiju i aerodinamiku vozila.
Nova tehnologija je dio ulaganja u iznosu od 15 milijardi južnokorejskih vona (12,8 miliona američkih dolara) u Namyang istraživački i razvojni centar koje su Hyundai i Kia najavili u martu 2019. godine. Provođenjem procesa virtuelnog razvoja tokom istraživanja i razvoja te pretproizvodne faze, Hyundai i Kia predviđaju skraćivanje vremena razvoja vozila za 20 posto te smanjenje godišnjih troškova razvoja za 15 posto.