Audi je u procesu elektrifikacije počeo svoje modele nazivati ne odveć konzistentno. Prvi je njihov električni model tako nosio naziv e-tron, da bi kasnije bio preimenovan u Q8 e-tron, potom je isti sufiks dodavao i modelima Q4 i Q6, pa uveo još više pomutnje, pogotovo kad je bila riječ o zbunjujućim numeričkim oznakama iza tih naziva.
Potom je lani bila donesena odluka da se numeričke oznake prestanu isticati, da bi potom došlo i do potpunog zaokreta: najavljeno je da će električni modeli Audija ubuduće nositi samo parne brojeve (dakle A2, A4, Q4, Q6…), dok bi oni s klasičnim pogonima trebali prijeći u neparni niz (nekadašnji model A4 postao bi A5, A6 bi se zvao A7 itd).
No, ove godine stiže nam novi model klasične limuzine srednje klase, koji bi se po ranijim najavama trebao nazivati A7. U Audiju su, kako se čini, odustali od toga, pa će on još jednom biti lansiran pod prepoznatljivom oznakom A6 – dok će dodaci toj kombinaciji označavati vrstu pogona. A6 će tako imati benzinsku inačicu TFSI, dizelsku TDI te električnu, pogađate, ponovno e-tron.
Taj će model odstupiti od propisane prakse, ali to ne znači da ćemo se ubuduće susretati i s modelima, primjerice, serije A4 koja bi dolazila kao e-tron ili TFSI. Iz Audija kažu da će klasični A4 s benzinskim i dizelskim motorima ipak nositi oznaku A5, dok će praktički isti takav automobil s elektromotorima biti nazivan A5.
Sve skupa možda izgleda dodatno zbunjujuće, piše Autonet.hr. No pojašnjenje je sljedeće: U Audijevoj ponudi numeričke oznake od 1 do 8 označavaju veličinu vozila i poziciju unutar asortimana. A5 je u praksi fizički nešto veći od električnog A4, pa je time i zaradio viši status. Prema istoj će logici i Q4 i Q6 zadržati svoje sadašnje oznake, tj. neće ih se preimenovati u Q5 i Q7 ako dolaze s klasičnim pogonima. Srećom, limuzinske izvedbe i dalje će nositi slovo A, a SUV varijante Q, pa barem oko toga ne bi trebalo biti zabune.
“Ove odluke uslijedile su nakon opsežnih rasprava i usklađene su s preferencijama kupaca i međunarodne mreže distributera. Ažurirani pristup imenovanju osigurava intuitivnije razumijevanje naše ponude, olakšavajući kupcima širom svijeta navigaciju našim asortimanom na prvi pogled”, poruka je iz Ingolstadta.