Pronalaženje posla nesumnjivo je težak proces i onaj koji mnogi od nas žele dobiti kako treba – idealno je uloga posla u kojem je posao izazovan, a ugodan i postoje istinske mogućnosti za lični razvoj odnosno napredovanje.
Iako je prije interneta bilo teško shvatiti kakva je kultura i radno okruženje određene kompanije, mrežni portali poput Glassdoor-a sada su otvorili taj prozor potencijalnim kandidatima za posao.
Zainteresiran za tržište rada, MoneyTransfers.com je pomoću mrežnog analitičkog alata Ahrefs otkrio kako zaposlenike kompanija ocjenjuju potencijalni kandidati za posao koje najviše traže na Glassdooru.
Rezultati istraživanja pokazali su da je Amazon na prvom mjestu, jer mjesečno u prosjeku postoje 7.500 pretraživanja na mreži od pojedinaca koji provjeravaju recenzije zaposlenika kako bi otkrili kako je zaista raditi u elektronskoj trgovini.
Accenture je na drugom mjestu, jer se mjesečno u prosjeku vrši 5.100 pretraživanja na mreži putem zainteresovanih aplikacija kako bi se procijenilo kako se osjećaju bivši i postojeći zaposlenici u radu u konsultantskom gigantu na osnovu vlastitog iskustva.
Zanimljivo je da se Tesla Elona Muska nalazi na petoj poziciji, jer postoji prosječno 2.300 globalnih mjesečnih internetskih pretraživanja pojedinaca koji žele otkriti kako je raditi za električna vozila i inovatore čiste energije.
Često povezan s dugim radnim vremenom i intenzivnim radnim opterećenjima, možda nije iznenađenje što se bankarski i finansijski divovi – kao što su Deloitte (3.700), Goldman Sachs (1.900), KPMG (1.800) i Morgan Stanley (1.700) – svrstavaju među istaknute kompanije.