Južnokorejska tehnološka kompanija LG Display na sajmu CES u Las Vegasu predstavila je inovaciju vezanu za automobilsku infotainment tehnologiju – ekran kojem se može mijenjati ugao gledanja.
Njihovi koncepti namijenjeni su za tzv. SDV, softverski definirana vozila. Jedan od glavnih koncepata u takvom smjeru razvoja tehnologije je povećanje broja i površine ekrana u samoj kabini vozila.
Ti ekrani služe za kontroliranje raznih funkcija vozila pa do zabave, i mogu dolaziti u različitim veličinama i oblicima. Stoga je potrebno izrađivati ih novim tehnologijama, kao što su fleksibilni plastični P-OLED, napredni tanki OLED (ATO), ili pak niskotemperaturni polikristalni silicij (LTPS LCD). U svemu tome, LG Display na CES-u predstavlja i jednu dosad neviđenu inovaciju – Switchable Privacy Mode (SPM), odnosno zaslon koji omogućava uključivanje privatnosti.
To rješenje omogućava računarskom sistemu u vozilu da automatski promijeni ugao gledanja ekrana, odnosno sakriti sadržaj s ekrana od vozača, kako bi ovaj mogao nesmetano zadržati pozornost na cesti. Kada je ekran uključen s tom funkcijom, sadržaj koji se na njemu prikazuje na ekranu ispred suvozača, bit će nevidljiv osobi koja sjedi na vozačkom sjedalu – odnosno ugao gledanja bit će aktivno ograničen samo na suvozača.
Posjetitelji CES-a vidjet će i brojne druge inovacije LG Displaya, kao što su OLED zasloni s mogućnošću klizanja ili preklapanja, čime će se moći pospremiti unutar ograničenog prostora u kabini vozila, piše Autonet.hr. Primjerice, moći će se sklopiti unutar stražnjeg sjedala i izvlačiti prema potrebi putnika koji sjede straga.