Mercator i Konzum 100 milja daju da sretne priče i dalje traju

0
380
Početak kampanje 'Moji brendovi, naše vrijednosti'

Mercator i Konzum su u saradnji sa domaćim i regionalnim partnerima, započeli realizaciju novog izdanja kampanje ‘Moji brendovi, naše vrijednosti’. Cilj kampanje koja se uspješno realizuje već četiri godine je ujedinjavanje jakih brendova i nagrađivanje lojalnosti kupaca uz kupovinu po povoljnijim cijenama.
Tako će u narednom periodu police svih Mercator i Konzum prodavnica krasiti oznake ‘Moji brendovi’ na proizvodima, između ostalog, iz Sarajevskog kiseljaka, Franck kafe, Čipi Čipsa, Jaffa cakesa, Munchmallowa, Violeta deterdžentate brojnih drugih proizvoda učesnika ovoga projekta.
Sa novim valom kampanje počinje i nova nagradna igra sa vrijednim nagradnim fondom koji iznosi 100.000 KM. Nagradni fond je podijeljen tako da će 10 najsretnijih kupaca osvojiti poklon kupovine u Mercatoru ili Konzumu u vrijednosti od po 10.000 KM. Nagradna igra traje od 07.11. do 29.12.2022. godine.
U nagradnoj igri mogu učestvovati svi kupci koji ostvare kupovinu bar jednog proizvoda sa oznakom Moji brendovi i pošalju SMS poruku sa sigurnosnim brojem istaknutim na dnu svakog računa na broj 091 210 002. Javno izvlačenje dobitnika održat će se 31.12. u 12h u Mercatoru Ložionička.
Podsjetimo, kroz prethodnih 11 izdanja kampanje ‘Moji brendovi, naše vrijednosti’ najsretniji kupci su imali priliku osvojiti takođe ekskluzivne i vrijedne nagrade – od putovanja u Dubai i putovanja Evropom kroz nekoliko država preko automobila Fiat 500 i Toyota Corolla, Vespa motora, električnih bicikala i romobila do opreme za stan setom bijele tehnike i najsavremenijim smart uređajima.