U sklopu projekta ‘Moji brendovi, naše vrijednosti’ Mercator i Konzum će nagraditi 10 najsretnijih kupaca sedmodnevnim putovanjem za dvoje u Dubai. Radi se o velikoj nagradnoj igri ‘Ovog ljeta u Mercatoru ili Konzumu Moje brendove kupuj i u Dubai otputuj!’ koja će trajati u periodu od 10. juna do 31. jula.
Pravo učešća u nagradnoj igri imaju svi kupci Mercatora i Konzuma koji kupe bar jedan proizvod sa oznakom Moji brendovi i kod sa dna računa pošalju na SMS broj 091 212 414. Nagradni fond osim 10 putovanja u Dubai obuhvata i po 10 vrijednih poklon kupovina u vrijednosti 100 KM, 200 KM i 300 KM koje će sretni dobitnici realizovati u Mercator ili Konzum prodavnicama.
“Kroz dugogodišnji i već prepoznatljiv projekat ‘Moji brendovi, naše vrijednosti’ nastavljamo razvijati saradnju sa domaćim i regionalnim dobavljačima, te promovisati kvalitetne proizvode iz naše ponude, dostupne u više od 250 Konzum i Mercator prodajnih objekata širom BiH. Ujedno, cilj nam je nagraditi lojalnost naših kupaca i pokloniti im vrijedne nagrade, a ovaj put odlučili smo da to bude Dubai kao jedna od vrlo atraktivnih turističkih destinacija. Vjerujem da će ovaj projekat kao i do sada biti uspješan i vrlo popularan kod naših kupaca”, izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma i Mercatora.
Za putovanje u Dubai dovoljno je malo sreće i kupovina jednog od proizvoda: Lasta, Meggle, Fructal Dvojni C, Sarajevski kiseljak, Sara, Radenska, Ledo, Chipsy, Poli paštete, Štrudlice Klas, Domaćica Kraš, Violeta omekšivač ili Violeta toaletni papir. Nagradna putovanja u Dubai obuhvataju sedmodnevni boravak za dvoje sa uključenim avio prevozom, taksama, transferima i vizom za UAE, a mogu se koristiti u terminima po želji dobitnika.