Mitsubishi napušta tržište Evrope, fokus na Aziju

0
719
Japanski Mitsubishi planira povećati svoj tržišni udio u Aziji s postojećih 6 na 11 posto

Nakon gubitka od preko milijardu i po dolara u prvom polugodištu 2020. godine, japanski Mitsubishi odlučio se na radikalne poteze, među kojima i zaustavljanje prodaje i razvoja novih modela za evropsko tržište
Mitsubishi je u prvoj polovini 2020. zabilježio poslovni gubitak od 1,6 milijardi dolara. Shodno tome, u kompaniji su odlučili početi s racionalizacijom poslovanja, te se koncentrirati na njegova najprofitabilnija područja. Najavljena je i trogodišnja poslovna strategija nazvana Small but Beautiful (malen ali prekrasan), u sklopu koje će Mitsubishi značajno smanjiti svoje troškove te se fokusirati na azijsku regiju.
To znači da će restrukturiranje donijeti uštede u fiksnim troškovima od oko 20%, ali i da će neka tržišta biti napuštena. Primarno, govori se o tržištima Ujedinjenog Kraljevstva i Evropske unije, na kojima Mitsubishi više neće prodavati svoje nove modele, niti će iste u budućnosti razvijati za ova tržišta, prenosi Autonet.hr.
Postojeći modeli proizvedeni za evropsko tržište i dalje će ostati u prodaji, a prodajna mreža pružat će i podršku svim postojećim kupcima vozila do daljnjeg. Prodaja starijih modela vozila nastavit će se sve dok će ona biti ‘legalna’ na ovom tržištu, odnosno dok će im to dopustiti regulative koje se tiču emisija stakleničkih plinova.
Fokus Mitsubishijevih novih modela bit će tako stavljen isključivo na Aziju, gdje japanski proizvođač planira povećati svoj tržišni udio s postojećih 6% na oko 11%. To će pokušati postići lansiranjem nove zamjene za Outlander SUV, kao i novog, potpuno električnog SUV-a za kinesko tržište tokom sljedeće godine.