U organizaciji ekipe s portala CarWow održana je još jedna vrlo atraktivna utrka ubrzanja s Rimčevom Neverom u jednoj od uloga. Nakon nedavnog okršaja s Bugattijevim Chironom i Teslinim Modelom S Plaid, sada je hrvatski hiperatuomobil dobio daleko moćnije protivnike. Bili su to McMurtry Spéirling, električni bolid napravljen samo za obaranje raznih rekorda, te bolid Formule 1 RB8, kakvim su se u sezoni 2012. utrkivali Sebastian Vettel i Mark Webber.
U dvije od tri utrke ubrzanja na četvrt milje, Nevera je bila brža od Spéirlinga i Red Bullovog bolida. Formula je bila i najsporija u svim pokušajima, dok je maleni Spéirling pobijedio u jednoj od tri utrke. Nevera i Spéirling su 402 metra prelazili za oko 8,4 sekunde, dok je bolidu F1 trebalo 9,5 sekundi.
“Nevera je pobijedila Red Bull Formulu 1 i McMurty Spéirling u utrkama ubrzanja i međuubrzanja. Nevera je cestovni, homologirani auto, na cestovnim gumama, dok su druga dva trkaći automobili, na slick gumama. Naravno, nije ubrzanje sve, i naravno da su Formula 1 i McMurty brži od Nevere u drugim elementima (recimo u kočenju su puno bolji od Nevere – što se može vidjeti u videu). No i dalje smatram da je to poprilično dobar rezultat za cestovni automobil koji ima puno prostora za dvoje, udoban je i ima iskoristiv domet”, napisao je Mate Rimac na Facebooku.
Odgovorio je Rimac i na stalno pitanje – kada će se Nevera okušati na legendarnoj stazi Nürburgring Nordschleife? Uskoro, navodno… piše Autonet.hr. Poruka ovim drugima je poslana i registracijskom pločicom Nevere, koja je za ovu utrku nosila natpis ZG MAGLA-1.