Nissan je danas i zvanično predstavio svoj novi električni SUV srednje veličine sa dometom do 300 milja (oko 483 km) nazvan Ariya, koji je prošle godine na sajmu u Tokiju najavljen kao koncept.
Ariya bi se trebala naći u Japanu sredinom 2021., a krajem godine stiže i u Evropu, Sjevernu Ameriku i Kanadu. Početna cijena u Japanu je oko 41.000 eura, a u Nissanu očekuju da će u prvoj godini globalne prodaje plasirati 30.000 do 40.000 primjeraka.
Nissan navodi da novi električni crossover služi kao ‘ključna prekretnica’ u četvorogodišnjem planu kompanije za postizanje održivog rasta, finansijske stabilnosti i profitabilnosti.
Pogon Nissan Ariya je ono što ga uistinu razlikuje od Leafa. Ariya će imati više konfiguracija, uključujući verziju s pogonom na dva točka i dvostruko postavljanje električnih motora koji će omogućiti performanse pogona na sve točkove, a koje Nissan naziva e-4ORCE.
Također će se moći odabrati dvije veličine baterija – od 63 kWh i 87 kWh. Nissan tvrdi da će verzija s pogonom na dva točka moći postići 300 milja vožnje.

Ariya je opremljena najnovijom verzijom naprednog sistema pomoći vozaču, ProPilot Assist 2.0 (polu)autonomne vožnje. Tu su i brojne mogućnosti povezivanja, a Ariya dolazi sa Apple CarPlay i Android Auto bežičnim povezivanjem.
U unutrašnjosti vozila nalaze se dva 12,3-inčna horizontalna ekrana (instrument table i infotainment sistema), jedan iza stuba upravljača, a drugi u središnjem dijelu ploče. Nije sve kontrolirano preko ova dva ekrana. Automobilskom HVAC sistemu može se pristupiti putem skupa kapacitivnih haptičkih prekidača koji su integrirani u drvenu oblogu ispod središnjeg ekrana koji nude sličan osjećaj kao mehaničke sklopke vibriranjem kada se dodirnu.
Ariya će biti na raspolaganju u više verzija, pri čemu bazna varijanta ima 215 KS i 300 Nm, zadnji pogom, baterije od 65 kWh i autonomiju od 450 km. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 7,5 sekundi a najveća brzina je 160 km/h.
Verzija sa 239 KS i 300 Nm, ima bateriju od 90 kWh i autonomiju od 610 km, a najveća brzina je 160 km/h.
U ponudi su i verzije sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora. Slabija ima 335 KS i 560 Nm, baterije od 65 kWh, kao i autonomiju od 430 km (do 100 km/h za 5,4 sekunde, najveća brzina 200 km/h), a jača raspolaže sa 389 KS i 600 Nm, baterijama od 90 kWh i autonomijom od 580 km, ubrzava do ‘stotke’ za 5,1 sekundu, a ima najveću brzinu od 200 km/h.