NLB Banka dobitnik priznanja Zlatni BAM za ‘Poseban doprinos u sferi društveno-odgovornog poslovanja’

0
715
Lidija Žigić: NLB Banka nastoji biti podrška svojim klijentima

Na tradicionalnoj manifestaciji ‘Večer bankara’, koja je sinoć održana u organizaciji finansijsko-poslovnog magazina ‘Banke i biznis’ i ove godine su, na osnovu revidiranih izvještaja o poslovanju banaka u Bosni i Hercegovini, odabrane one najuspješnije. NLB Banka d.d. Sarajevo je ovogodišnji dobitnik priznanja Zlatni BAM i to u kategoriji ‘Poseban doprinos u sferi društveno-odgovornog poslovanja’.
NLB Banka svoju društvenu odgovornost pokazala je posebno u proteklom periodu kada je brojnim projektima pomogla onima kojima je pomoć bila najpotrebnija. Donirali su značajna sredstva zdravstvenim ustanovama,i to Kliničkom centru Univerziteta u Sarajevu i Univerzitetskom Kliničkom centru Tuzla za nabavku sanitetskog materijala u cilju prevencije širenja koronavirusa, pomogli su i bolnicama u Mostaru i Zenici, te kantonalnoj bolnici u Goraždu, kojoj su donirali hemodijalizni aparat za uspostavu hemodijaliznog centra za pacijente ovog kantona.
“Posebnu pažnju u proteklom periodu posvetili smo mikro i malim preduzećima, gdje smo im u sklopu projekta #OkvirPomoći, zajedno sa svojim partnerima, omogućili besplatno oglašavanje. Cilj nam je bio da im pomognemo da se za njih čuje, da pokažemo da u BiH imamo vrijedne brendove i privrednike kojima je neophodna podrška kako bi uspjeli i razvijali svoje biznise i dalje. Drago mi je da smo ovim projektom zaista skrenuli pažnju javnosti na njih, a i povratne informacije koje smo dobili od samih privrednika su više nego pozitivne. Sa pomoći nastavljamo i dalje”, poručila je Lidija Žigić, predsjednica Uprave NLB Banke d.d. Sarajevo.
Poslovna strategija NLB Banke d.d. Sarajevo se zasniva na strategiji koja se fokusira na tri najvažnija stuba: usmjerenost na klijente, poboljšanje kvaliteta života, te ono što je za NLB grupaciju jedinstveno – nastavit će da ovaj region posmatraju kao svoj dom. Misija Grupacije i jeste da ovaj region učini lijepim mjestom za život, da olakša i pomogne svojim klijentima/sugrađanima u svim izazovima sa kojima se suočavaju. I u narednom periodu aktivnosti Banke će biti usmjere kao tim ciljevima, kako bi u konačnici ostvarili i poslovne ciljeve, a to je pozicioniranje NLB-a kao regionalnog šampiona.
“Mi smo iz ovog regiona i razumijemo potrebe građana i poslovni razvoj. To je naša prednost, alii obaveza da brinemo o svojim klijentima. Ujedno je to i velika odgovornost, ali smatramo da mi to možemo, jer želimo biti tu za svoje klijente. Za sve što dolazi”, istakla je Žigić.