NLB poslovni forum: Ulaganje u ekonomiju regiona, poruka je i mladima da ovdje vrijedi ostati

0
935
Cilj poslovnih foruma je jačanje odnosa sa klijentima, izjavila je Lidija Žigić, predsjednica Uprave NLB Banke Sarajevo

Drugi po redu regionalni NLB Poslovni forum o temi ‘Ljudski resursi i uspješno poslovanje’ održan je jučer u Sarajevu. Ovogodišnji forum okupio je više od 250 učesnika, klijenata NLB Banke d.d. Sarajevo i NLB Banke a.d. Banja Luka, kao i predstavnike svih članica NLB Grupe.
U okviru foruma, predsjednici Uprava banaka, članica NLB Grupe, održali su panel diskusiju na kojoj je bilo govora o specifičnostima tržišta i izazovima sa kojima se banke u regiji u kojoj grupa posluje suočavaju, te kako odgovaraju na sveprisutniji trend migracije radne snage i zadržavanja kvalitetnog kadra.
Prof. dr. Aziz Šunje, redovni profesor na katedri za Menadžment i organizaciju Ekonomskog fakulteta u Sarajevu je ukazao na potrebu da kompanije imaju dobar top-menadžment (iza svakog uspješnog biznisa stoji dobar top-menadžment) koji, pored ostalog, osvještava bazični sistem skupnih vrijednosti na kojima počiva kompanija. Vrijednosti koji u prvi plan stavljaju ljude, razvoj ljudskih potencijala, kontinuirano učenje i povjerenje stvaraju preduvjete za uspješnu kompaniju kroz visok stepen lojalnosti, motiviranosti i posvećenosti svojih uposlenika.
Oživotvorenje vrijednosti baziranih na ljudima ostvaruje se kroz jaku organizacijsku kulturu i dobro ustrojen HR-odjel (odjel ljudskih potencijala) koji imaju za cilj kompanijske vrijednosti učiniti živim i utkati ih u svaku poru organizacijskog djelovanja.

Na panelu je razgovarano o izazovima sa kojima se banke u regiji susreću

O digitalizaciji i predstojećim trendovima na drugom panelu razgovarali su predstavnici Mastercarda, Bankarta i NLB Banke d.d. Sarajevo, koju je predstavljao član Uprave Jure Peljhan, dajući prisutnima naznake šta mogu očekivati u narednom periodu u segmentu bankarstva i beskontaktnog plaćanja.
Na samom početku Foruma, svi prisutni su mogli pratiti predavanje Miroslava Živkovića, master trenera sa preko 20 godina iskustva u oblasti liderstva, sa nazivom ‘Ljudi ne mare šta znamo dok ne saznaju koliko marimo za njih’.
Lidija Žigić, predsjednica Uprave NLB Banke d.d. Sarajevo izjavila je, da je cilj poslovnih foruma jačanje osobnog odnosa sa klijentima i prilika za umrežavanje, kao i pružanje podrške pri poslovanju klijentima iz BiH, kada posluju na drugim tržištima gdje je prisutna NLB Grupa.
“Smatram da ćemo na taj način pospješiti odnos naših klijenata sa članicama NLB Grupe, kako u BiH, tako i na regionalnom nivou. Danas su svi učesnici imali priliku čuti predavanja eminentnih stručnjaka iz regiona, akademske zajednice i biznis predstavnika. Upravo je to jedan od načina da lakše dođemo do odgovora koji će pomoći malim, srednjim i velikim preduzećima u BiH, te dati odgovore izazovima i prilagoditi se promjenama koje su pred nama“, dodala je Lidija Žigić.
Radovan Bajić, predsjednik Uprave NLB Banke a.d. Banja Luka, istakao je da ne trebamo zanemariti najnovije trendove na tržištu Republike Srpske pa i cijele Bosne i Hercegovine, gdje vidimo sve manji broj mladih kadrova koji ostaju u ovoj zemlji i odlaze tražeći bolje uslove. To je bio razlog za odabir ovogodišnje teme Poslovnog foruma.
“Poslovanje NLB Banke Banja Luka i svih NLB banaka, dokaz je da se može uspješno poslovati i na ovim prostorima, i da postoje motivi i mogućnosti za napredovanje i razvoj kadrova. Ulaganje u zaposlene je investicija koja obezbjeđuje rast i razvoj kompanije ”, dodao je Bajić.

Regionalni NLB forum u Sarajevu okupio je više od 250 učesnika i zvanica

Predsjednik Uprave NLB d.d., Ljubljana Blaž Brodnjak napomenuo je da je organiziranje Poslovnog foruma i odličan vid razmjene iskustava, otvaranje novih poslovnih prilika i jačanje osobnih odnosa.
“Ovo je sjajan način da na jednom mjestu okupimo postojeće, ali i potencijalne klijente regiona i predstavimo im teme koje mogu biti izuzetno značajne za njihova preduzeća. Želimo i da naši klijenti znaju da pripadaju grupi koja je stabilna, moderna i društveno odgovorna, te grupi koja svojim klijentima omogućuje rast i koja prateći trendove i uvodeći digitalizaciju podržava inovacije. Zanimaju nas teme dugoročnog razvoja regiona. Sa jedne strane to je ekonomska saradnja cijelog regiona, a sa druge strane važno nam je da ljudi koji žive na ovim prostorima osjete da se ulaže u region i da imaju viziju da u ovom regionu vrijedi ostati“, istakao je Brodnjak.