Nokia promijenila logo u najavila agresivan rast

0
346
Novi logo sastoji se od pet različitih oblika koji tvore riječ NOKIA

Nokia je u nedjelju objavila planove za promjenu identiteta svoje marke po prvi put u gotovo 60 godina, zajedno s novim logotipom, dok se proizvođač telekomunikacione opreme fokusira na agresivan rast.
Novi logo sastoji se od pet različitih oblika koji tvore riječ NOKIA. Kultna plava boja starog logotipa izbačena je za niz boja u zavisnosti od upotrebe.
“Postojala je povezanost s pametnim telefonima i danas smo kompanija za poslovnu tehnologiju”, rekao je izvršni direktor Pekka Lundmark u intervjuu za Reuters.
Govorio je uoči poslovnog ažuriranja kompanije pred godišnji Mobile World Congress (MWC) koji se danas otvara u Barceloni i traje do 2. marta.
Dok Nokia i dalje ima za cilj razvijati svoje poslovanje pružatelja usluga, gdje prodaje opremu telekomunikacijskim kompanijama, njen glavni fokus sada je prodaja opreme drugim kompanijama.
“Imali smo vrlo dobar rast od 21% prošle godine u preduzećima, što je trenutno oko 8% naše prodaje, (ili) otprilike 2 milijarde eura (2,11 milijardi dolara). Želimo to dovesti do dvocifrenih brojeva što je prije moguće”, rekao je Lundmark.
Velike tehnološke kompanije sarađivale su s proizvođačima telekomunikacione opreme kao što je Nokia kako bi kupcima, uglavnom u proizvodnom sektoru, prodavale privatne 5G mreže i opremu za automatizovane fabrike.