Nova kampanja UNIQA osiguranja: Misli osiguravamo sve što vrijedi!

0
1306
Vizual nove reklamne kampanje UNIQA osiguranja 'Misli osiguravamo sve što vrijedi'

Životno osiguranje, zdravstveno i osiguranje imovine fokus su nove reklamne kampanje ’Misli osiguravamo sve što vrijedi’ kojom UNIQA osiguranje želi ukazati na važnost pravovremene zaštite najvrijednijeg što imamo, a to su naši životi, zdravlje i naša imovina.
“Zaista je mali mjesečni iznos potrebno izdvojiti za polisu životnog osiguranja koja štiti vas i vaše najmilije onda kada vam je to najpotrebnije. Mnogobrojne su koristi ugovaranja UNIQA životnog osiguranja, a dodatno uz svaku polisu životnog osiguranja zaključenu do 30. juna UNIQA poklanja godišnju polisu putnog zdravstvenog osiguranja, idealan poklon u susret sezoni godišnjih odmora, poručuju iz UNIQA osiguranja.
Kampanjom je obuhvaćen i novi proizvod osiguranja imovine ‘Home Basic’ koji za svega 1 KM po kvadratu godišnje omogućava zaštitu stana ili kuće od požara, provalne krađe i izliva vode, uz jedinstvenu pogodnost na tržištu ‘kućnu asistenciju’ koja podrazumjeva hitne intervencije bravara, električara, vodoinstalatera i drugih majstora 24 sata dnevno, sedam dana u sedmici.
Prednosti UNIQA dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja su što klijenti sami mogu birati doktora, zdravstvenu ustanovu u kojoj žele obaviti pregled ili pretragu, a služba UNIQA osiguranja na raspolaganju im je 24 sata dnevno, sedam dana u sedmici.
UNIQA dobrovoljno zdravstveno osiguranje kao i osiguranje imovine može se, osim u poslovnicama, ugovoriti i online na www.uniqa.ba/kupi-online