Nova Porsche 911 Carrera GTS i 911 Carrera: T-Hybrid sa poboljšanim performansama

0
327
911 Carrera GTS: Inovativni, lagani T-hibrid s novorazvijenim 3,6-litarskim šestocilindričnim bokser motorom

Porsche je temeljno unaprijedio kultni sportski automobil 911. Nova 911 Carrera GTS je prvi 911 koji je opremljen super-laganim hibridom performansi. Novorazvijeni, inovativni sistem pogona, sa 3,6 litara zapremine, pruža značajno poboljšane performanse vožnje. 911 Carrera GTS Coupé od nule do 100 km/h ubrzava za 3 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 312 km/h.
Porsche 911 Carrera će također biti dostupna odmah nakon lansiranja novog modela. Pokreće ga lagano modifikovani 3-litarski twin-turbo bokser motor koji je snažniji od svog prethodnika. Novi 911 također ima renovirani dizajn, bolju aerodinamiku, svježu unutrašnjost, nadograđenu standardnu opremu i proširenu povezanost.
Ponovnim lansiranjem svog kultnog modela, Porsche je modernizovao četiri od svojih šest linija modela u samo nekoliko mjeseci: Panamera, Taycan, Macan i 911.

Inovativni hibrid inspirisan motosportom

Za nove modele 911 Carrera GTS, Porscheovi inženjeri su koristili znanje stečeno iz motornih trka kao osnovu za dizajniranje hibridnog sistema.
Lagani i moćni T-Hybrid sistem ima novorazvijeni električni turbopunjač izduvnih gasova. Integrirani elektromotor, smješten između kompresora i turbinskog točka, trenutno dovodi turbopunjač do brzine što odmah povećava pritisak pojačanja. Elektromotor u turbopunjaču izduvnih gasova takođe funkcioniše kao generator. Proizvodi do 11 kW (15 KS) električne energije. Ova energija se izdvaja iz protoka izduvnih gasova. Električni turbopunjač bez otpadnih plinova omogućava korištenje samo jednog turbo punjača umjesto prethodna dva, što osigurava dinamičniju isporuku snage.

Po prvi put, 911 ima potpuno digitalnu instrument tablu

Pogonski sklop također uključuje sinhroni motor s permanentnim magnetom integriran u novi, snažniji 8-stepeni prijenos s dvostrukim kvačilom (PDK). Čak i u praznom hodu, podržava bokser motor s dodatnim pogonskim momentom do 150 Nm i pruža povećanje snage do 40 kW. Porsche spaja oba elektromotora u laganu i kompaktnu visokonaponsku bateriju. Po veličini i težini odgovara konvencionalnoj starter bateriji od 12 volti, ali pohranjuje do 1,9 kWh energije (bruto) i radi na naponu od 400 V. Za optimiziranu ukupnu težinu, Porsche je ugradio laganu litijum-jonsku bateriju za ugrađeni električni sistem od 12 V.

Novorazvijeni 3,6-litarski šestocilindrični bokser motor

Srce T-Hybrid pogona je novorazvijeni 3,6-litarski bokser motor. Visokonaponski sistem omogućava da se kompresor klima uređaja pokreće električnim pogonom i da se kao rezultat toga izostavi kaiš, što motor čini mnogo kompaktnijim. Ovo stvara prostor iznad jedinice za napajanje za impulsni inverter i DC-DC pretvarač. Povećani provrt od 97 mm i povećan hod od 81 mm povećavaju zapreminu za 0,6 litara u odnosu na svog prethodnika. Motor ima VarioCam kontrolu bregastog vratila i kontrolu ventila sa klackalicama. Održava idealan omjer mješavine goriva i zraka na cijeloj karti (lambda = 1).
Čak i bez električne pomoći, bokser motor isporučuje 357 kW (485 KS) i 570 Nm obrtnog momenta. Ukupna snaga sistema je 398 kW (541 KS) i 610 Nm. Povećanje snage u odnosu na svog prethodnika je 45 kW (61 KS). Nova 911 Carrera GTS takođe nadmašuje svog prethodnika u sprintu do 100 km/h, posebno van linije. Hibrid sa efikasnim performansama postiže veoma dinamične karakteristike vožnje dok istovremeno smanjuje emisiju CO₂ uz znatno manju dodatnu težinu u poređenju sa plug-in hibridnim vozilima. Povećanje težine u odnosu na svog prethodnika je samo 50 kilograma.
Porsche 911 Carrera i dalje ima 3-litarski bokser motor sa dvostrukim turbo punjenjem. I ovaj motor je sveobuhvatno renoviran. Između ostalog, sada je usvojio interkuler sa Turbo modela, koji se sada nalazi direktno ispod rešetke zadnjeg poklopca, iznad motora. Turbo punjači u novoj 911 Carreri bili su rezervisani za GTS modele u njegovom prethodniku. Sa ovim modifikacijama, Porsche istovremeno postiže smanjenje emisija i povećanje snage na 290 kW (394 KS), zajedno sa maksimalnim obrtnim momentom od 450 Nm.
Nova 911 Carrera Coupé od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,1 sekundu (3,9 sekundi sa Sport Chrono paketom) i može se pohvaliti maksimalnom brzinom od 294 km/h. U poređenju sa prethodnikom, ovo predstavlja poboljšanje od 0,1 sekunde i 1 km/h.

Optimiziran ovjes i aktivna aerodinamika

Suspenzija 911 Carrera GTS je takođe sveobuhvatno revidirana. Po prvi put, upravljanje stražnjom osovinom sada dolazi kao standard. Povećava stabilnost pri velikim brzinama i smanjuje krug okretanja. Porsche je integrirao Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) sistem stabilizacije protiv prevrtanja u visokonaponski sistem hibrida performansi. Ovo omogućava upotrebu elektro-hidrauličkog upravljačkog sistema, što sistem čini još fleksibilnijim i preciznijim. Sportsko ogibljenje sa varijabilnim sistemom amortizera (PASM) i visinom snižene za 10 mm pružaju karakteristično GTS rukovanje.
Ukupno sedam dizajna točkova od 19-/20-inča ili 20-/21-inča dostupno je za novi 911. Prvi put u modelu 911 Carrera su dostupni točkovi Exclusive Design sa karbonskim oštricama koje smanjuju koeficijent otpora i stoga povećavaju efikasnost. Modeli 911 Carrera GTS se kotrljaju na točkovima od 21 inča širine 11,5 inča i gumama 315/30 ZR 21 pozadi kao standard. Sprijeda su gume 245/35 ZR 20 na 20-inčnim točkovima širine 8,5 inča. U skladu sa značajno poboljšanim performansama, širi otisak stražnjih guma poboljšava dinamiku vožnje i vuču novog 911 Carrera GTS.

Sportski, aerodinamičan eksterijer

Porsche je pojednostavio dizajn eksterijera 911 pažljivo ciljanim ažuriranjima. Većina ovih mjera poboljšava aerodinamiku i performanse sportskog automobila. Promjene uključuju nove branike specifične za model.
Porsche je po prvi put integrirao sve svjetlosne funkcije u sada standardna matrična LED svjetla modela 911, sa njihovom karakterističnom grafikom u četiri tačke. Ovo omogućava izostavljanje prednjih svjetala za vožnju i stvara prostor za veće otvore za hlađenje na prednjem dijelu automobila.
Na modelima 911 Carrera GTS, prednji kraj ima pet vertikalno raspoređenih aktivnih ventila za hlađenje vidljivih spolja i još jedan skriveni poklopac sa svake strane. Po prvi put u modelu 911, oni su upotpunjeni prilagodljivim prednjim difuzorima u podvozju, koji se kontrolišu zajedno sa klapnama vazduha za hlađenje. Ovi elementi usmjeravaju protok zraka prema potrebi: kada su zahtjevi za snagom minimalni, zatvorene klapne optimiziraju aerodinamiku. Kada je potražnja za snagom velika – na primjer u situacijama na stazi – zakrilci usmjeravaju velike količine zraka u hladnjake automobila. Senzori za sisteme pomoći sada se nalaze iza površine visokog sjaja ispod registarske pločice.
Opciono, Porsche nudi nove farove sa HD matričnom LED funkcijom sa više od 32.000 svjetlosnih tačaka. Duga svjetla visokih performansi osvjetljavaju cestu na udaljenosti većoj od 600 metara. Također nudi inovativne dodatne funkcije kao što su dinamičko svjetlo u krivinama ovisno o načinu vožnje, osvjetljavanje trake, svjetlo za gradilište i usko grlo i dugo svjetlo koje ne zasljepljuje.

Redizajnirana svjetlosna traka s integriranim lukom i logotipom ‘PORSCHE’ čini da zadnji kraj 911 izgleda dublje i šire. Redizajnirana zadnja rešetka sa pet peraja po strani povezuje se sa zadnjim prozorom i formira grafičku jedinicu koja se uvlači u spojler koji se uvlači ispod. Registarska tablica je postavljena više, sa jasno strukturiranim zadnjim branikom.
Izduvni sistemi specifični za model elegantno su integrirani u upečatljiva rebra difuzora. Sportski izduvni sistem je opciono dostupan za modele 911 Carrera. Modeli 911 Carrera GTS standardno dolaze sa sportskim izduvnim sistemom specifičnim za GTS.

Potpuno digitalni kokpit i proširena povezanost

U kupe varijantama, Porsche je dizajnirao unutrašnjost novog 911 kao dvosjed. Konfiguracija 2+2 sjedišta dostupna je kao opcija bez doplate. U kokpitu, Porsche kombinuje poznati DNK dizajna 911 sa modernom tehnologijom: koncept kontrole Porsche Driver Experience fokusira se na vozačevu osovinu i intuitivni, brži rad. Osnovni kontrolni elementi su raspoređeni direktno na ili oko volana. To uključuje standardni prekidač režima vožnje, revidiranu ručicu za pomoć vozaču i, po prvi put u 911, dugme za pokretanje – naravno lijevo od volana. U pretincu za odlaganje na središnjoj konzoli novog modela 911 nalazi se hlađeni pretinac za pametne telefone, s funkcijom induktivnog punjenja.
Po prvi put, 911 ima potpuno digitalnu instrument tablu. Zakrivljeni ekran od 12,6 inča elegantno se uklapa u novi koncept upravljanja i prikaza i može se opsežno prilagoditi. Nudi do sedam pogleda, uključujući ekskluzivni Classic displej inspirisan tradicionalnim Porscheovim petocijevnim dizajnom brojčanika sa centralnim tahometrom.

Novi 911 ima renovirani dizajn, bolju aerodinamiku, svježu unutrašnjost

Porsche Communication Management (PCM) sistemom se i dalje upravlja preko centralnog ekrana visoke rezolucije sa ekranom od 10,9 inča. Međutim, prilagodljivost režima vožnje i rad sistema pomoći vozaču su značajno poboljšani. Nadograđeni 911 također ima nove mogućnosti povezivanja. QR kod značajno pojednostavljuje proces prijavljivanja na PCM sa Porsche ID-om. Apple CarPlay® je dublje integrisan u automobil. Po želji, prikazuje informacije u instrument tabli i omogućava rad funkcija vozila direktno u Apple® ekosistemu, na primjer putem Siri® glasovnog asistenta. Po prvi put, video streaming je također opciono dostupan dok je parkiran. Aplikacije kao što su Spotify® i Apple Music® mogu se koristiti kao izvorne aplikacije u PCM-u bez povezanog pametnog telefona.

Dostupan za naručivanje od 128.700 eura

Nova 911 Carrera se sada može naručiti kao Coupé i Cabriolet sa pogonom na zadnje točkove. Za 911 Carrera GTS, također su dostupni pogon na sve točkove i varijanta karoserije Targa (isključivo u ponudi s pogonom na sve točkove). Obje varijante modela su standardno opremljene Porsche Doppelkupplung (PDK). Porsche nudi novu 911 Carreru kao kupe po početnoj cijeni od 128.700 eura uključujući PDV i opremu specifičnu za zemlju.
Cijene za 911 Carrera GTS Coupé počinju od 170.600 eura. Cijena opcionog paketa aero kompleta za 911 Carrera GTS iznosi 2.713,20 eura uključujući PDV i opremu specifičnu za državu. Isporuke u Njemačkoj će početi krajem ljeta za 911 Carrera, a krajem 2024. za 911 Carrera GTS.