
Novi BMW M5 (kombinirana potrošnja goriva: 10,5 l/100 km [26,9 mpg imp]*, kombinirana emisija CO2: 241 g km*) odvodi BMW M GmbH na novo područje, s pogonom na sve točkove M xDrive po prvi put u limuzini visokih performansi.
Novi M xDrive djeluje na principu središnjeg prijenosnog kućišta s višedijelnom spojkom i po potrebi raspodjeljuje pogon potpuno varijabilno između prednje i stražnje osovine. Još jedan sastojak u vrhunskoj vučnoj snazi automobila u svim cestovnim i vremenskim uvjetima je aktivni M diferencijal na stražnjoj osovini, koji također funkcionira potpuno varijabilno i ima efekt zaključavanja od 0 do 100%.
Karakter sistema M xDrive može se podesiti po želji. Vozač ima pet različitih konfiguracija koje se mogu odabrati na temelju kombinacija DSC režima rada (DSC uključen, MDM, DSC isključen) i M xDrive režima rada (4WD, 4WD Sport, 2WD).
Pružajući dovoljno snage za novi BMW M5 je 4.4-litreni V8 bi-turbo motor s tehnologijom M TwinPower Turbo. M inženjeri izvršili su značajne revizije jedinice snage izlaznog modela. Na primjer, novo razvijeni turbopunjači, ultra-efikasno hlađenje indirektnog punjenja zraka i povećani tlak ubrizgavanja goriva zajedno pomažu u povećanju izlazne snage i prije svega okretnog momenta. Motor razvija 441 kW/600 KS na 5.600 – 6.700 o/min, dok vozač na raspolaganju ima monumentalnih 750 Nm (553 lb-ft) okretnog momenta od 1.800 o/min i ostaje tamo do 5.600 o/min.
Kontrolirana mapom, potpuno promjenjiva pumpa za ulje osigurava da se ulje isporučuje kako i kada ga novi BMW M5 treba, čak i na stazi.
Do stotke za 3,4 sekunde
Impresivne performanse automobila govore same za sebe: 0 do 100 km/h u samo 3,4 sekunde, od 0 do 200 km/h u 11,1 sekundi (124 mph). Najveća brzina u međuvremenu je elektronički ograničena na 250 km/h, no opcionalni paket M Driver može osigurati zabavu koja doseže 305 km/h (189 mph).
Novi BMW M5 kanalizira svu snagu preko posebno prilagođenog osovinskog M Steptronic prijenosa s opcijom Drivelogic. U D režimu rada pruža svu udobnost i praktičnost potpuno automatskih promjena stupnja prijenosa, ali se također može prebaciti na sekvencijalne ručne promjene. Vozač to može učiniti pomoću kompaktne ručice mjenjača na središnjoj konzoli ili ručica na upravljaču.
Ovjes novog BMW-a M5 također je dizajniran za isporuku i maksimalnu vučnu snagu i vrhunske dinamičke performanse na trkaćoj stazi.
Vozač može odabrati između Comfort, Sport i Sport Plus režime rada za VDC sistem (Variable Damper Control – sistem nadzora amortizera) – koji ima M specifično podešavanje – i M Servotronic upravljač. Značajke motora također se mogu konfigurirati prema vozačevim preferencijama putem Efficient, Sport i Sport Plus režima rada. Dvije tipke M1 i M2 na kožnom M upravljaču mogu se pohraniti u dvije postavke, kombinirajući vozačeve preferencije motora, prijenosa, suspenzije i M xDrive režima rada, DSC režima rada i postavki Head-up zaslona.
Novi BMW M5 uključuje revizije svoje karoserije preko redovnog BMW-a serije 5 kako bi zadovoljio izazovni dinamički opis. M inženjeri redizajnirali su šire prednje bočne ploče i prednji branik kako bi uključili veće otvore za dovod zraka u sisteme hlađenja i kočnice. Novi stražnji difuzor je također nov. Kvartet cijevi ispušnog sistema vizualni je pokazivač na snagu koju proizvodi BMW M5 i također se nalazi na prikladnom sportskom zvuku. Vozač može koristiti tipku za podešavanje zvuka motora po želji.
Poklopac motora, koji također ima M-specifičan dizajn, izrađen je od aluminija i ima atraktivne linije dizajna. Uštede na težini kojima pridonosi CFRP krov i druge komponente kao što je ispušni sistem pomažu osigurati da novi BMW M5 s pogonom na sve točkove M xDrive bude lakši od prethodnika.
M kompozitne kočnice