Peugeot je danas u Sarajevu predstavio novi Peugeot 408, čime je ovaj model i oficijelno uveden na tržište Bosne i Hercegovine.
Novim modelom 408 marka Peugeot, koji smo danas nakratko imali priliku testirati, zaokružuje svoju gamu u itekako strateškom C-segmentu u kojem je u posljednjih nekoliko godina zauzeo vodeću poziciju zahvaljujući uspjehu SUV modela 3008 i 5008, kao i triju generacija limuzina 308 i karavana 308 SW.
Model 408 krasi posebna arhitektura vanjskog dijela. Temelji se na platformi EMP2 s različitim nivoima snage, a odlikuje se velikim međuosovinskim razmakom od 2,787 m, čime se osigurava veliki prostor na stražnjoj klupi. Ukupno je dugačak 4,69 m i širok 1,859 m sa sklopljenim retrovizorima. Visok je 1,48 m.
Prtljažnik je također izdašnih dimenzija te se odlikuje obimom od 536 litara, uz mogućnost povećanja na 1.611 litara kad se preklope stražnja sjedala.

Prednji svjetlosni potpis u obliku očnjaka savršeno povezuje model 408 s ostatkom porodice Peugeot, baš kao i LED svjetla u obliku triju oštrica lavljih pandži na stražnjem kraju. Gume na novom modelu Peugeot 408 kreću se od 17 do 20 inča.
U kokpitu nove generacije je naglasak na kontroli i povezivosti te su upotrijebljene najnovije tehnologije koje vožnju i putovanje čine intuitivnijima i ugodnijima. Tu su i brojni sistemi za pomoć u vožnji opremljeni sa šest kamera i devet radara kako bi vozaču osigurali sigurnost. Uključuju: prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go, tehnologiju NightVision koja upozorava na životinje, pješake ili bicikliste prije no što ih osvijetle duga svjetla, sistem za nadzor mrtvog ugla dugog dometa (75 metara) te upozorenje na promet straga na moguće opasnosti pri kretanju unatrag.

Upravljač novog modela 408 ergonomičan je i grijan (opcijski) te se na njemu nalaze tipke za upravljanje multimedijskim sistemom (radio, telefon) i određenim sistemima za pomoć u vožnji.
Nova digitalna armaturna ploča s 10-inčnim digitalnim zaslonom smještena je u nivou očiju odmah iznad upravljača. U opremi GT armaturna ploča dostupna je s 3D tehnologijom.
Sistem je opremljen tipkama i-toggle koje se mogu u potpunosti konfigurirati i koje su smještene ispod središnjeg zaslona. Svaka i-toggle tipka osjetljiva je na dodir i predstavlja prečac do postavki klima-uređaja, telefonskih kontakata, radijske postaje ili aplikacija…
Središnja konzola je otvorena prema suvozaču. Vozač jednim dodirom može odabrati neki od različitih načina vožnje koje nudi 8-stepeni automatski mjenjač EAT8. Na raspolaganju je i odabir načina rada koji vozaču omogućuje da bira između različitih načina vožnje (Electric, Eco, Hybrid, Normal i Sport), ovisno o motoru.

Ponuda motora koji pokreću Peugeot 408 uključuje plug-in hibridni motor s dvjema opcijama snage (180 i 225 KS) te 1,2-litreni trocilindarski benzinski motor PureTech sa 130 KS. Sva tri pogona kombinirana su s 8-stepenim automatskim mjenjačem EAT8. U ponudi nema dizelske inačice, ali za nekoliko mjeseci biće dostupan 100% električni model.
Litij-ionska baterija u obje plug-in hibridne inačice ima kapacitet od 12,4 kWh i snagu od 102 kW. Dostupne su dvije vrste ugrađenih punjača: jednofazni punjač snage 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punjač snage 7,4 kW u opcijskoj ponudi.
Domet novog Peugeota 408 Hybrid u mješovitom WLTP ciklusu je 60 kilometara.
Učinkovitost je bila jedna od glavnih tema za dizajnere nove 408-ice jer kombinacija aerodinamičnih svojstava, smanjene mase (sa 1.396 kg) i motora s niskom razinom emisija znači da se vozilo sada može pohvaliti izuzetno niskom prosječnom potrošnjom energije (podložno homologaciji) u hibridnoj, ali i u benzinskoj inačici sa 130 KS.
Novi Peugeot 408 proizvodit će se u Mulhouseu u Francuskoj za evropsko tržište, a zatim u tvornici u Chengduu u Kini za tamošnje tržište. Bit će dostupan u 6 boja: Plava Obsession i siva Titanium (su nove boje), siva Artense (samo u Allure opremi), crvena Elixir, bijela Pearl i crna Perla Nera.
Što se tiče cijena na tržištu BiH, novi Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 sa opremom Allure Pack i 5-godišnjom garancijom košta počev od 59.984 KM, cijena 408 GT 1.2 PureTech 130 EAT8 je 64.710 KM,
a hibridna inačica Peugeot 408 Allure Pack Hybrid 1.6 THP 180 EAT8 košta 77.990 KM, a snažniji 408 GT Hybrid 1.6 THP 225 EAT8 košta 86.281 KM.
Prodajni planovi Peugeota za novu 408-icu u 2023. godini na tržištu BiH su 30 vozila (Benzin, PHEV), a 2024. godine 50 vozila (Benzin, MHEV, PHEV, BEV).