Samo nekoliko mjeseci nakon predstavljanja radikalne limuzine, Peugeot predstavlja i karavansku inačicu nove 508-ice s korjenitim promjenama.
Novi Peugeot 508 SW ruši dizajnerske kodove na iznimno konkurentnom tržištu karavana D-segmenta, a nadahnuće je pronašao u svijetu tzv. shooting break automobila. Novi Peugeot 508 SW krasi oštar dizajn niske i dinamične siluete.
Savremeni dizajn
Zahvaljujući funkcionalnim krovnim nosačima koji izgledom odgovaraju dizajnu automobila, karavan je gotovo jednako nizak kao i limuzina – samo 1,42 m. To je gotovo 6 cm manje od prethodne generacije, što donosi optimalne aerodinamičke karakteristike, a pritom osigurava dovoljno prostora za glave putnika na stražnjim sjedalima kako bi se ispunili standardi u segmentu. Dug je 4,78 m (samo 3 cm duži od limuzine i 5 cm kraći od prethodne generacije).
Vrata bez okvira, jedinstvena odlika karavana među mainstream proizvođačima automobila, usavršavaju linije karoserije i omogućuju nižu ostakljenu površinu. Krovna je antena uklonjena (sada je napravljena tehnikom sitotiska). Linije karoserije istovremeno su snažne i podsjećaju na automobile luskuznog segmenta.
Prednji kraj jednako je upečatljiv kao i prednji kraj limuzine. Zahvaljujući Full LED prednjim svjetlima i vertikalnom svjetlosnom potpisu sjajnih LED dnevnih svjetala, novi Peugeot 508 SW odlikuje se jedinstvenim, ekskluzivnim identitetom koji upotpunjuju poznati lav smješten u sredini prednje maske i logotip 508 na poklopcu motora.
Stražnji kraj ostavlja dojam snage i suvremenosti, zahvaljujući sjajnoj crnoj vodoravnoj traci koju s obje strane omeđuju trodimenzionalna Full LED stražnja svjetla preuzeta iz limuzine, danju i noću osvijetljena prilagodljivim intenzitetom, što obojene kandže čini stalno vidljivima gledano s boka ili straga. Kromirana dvostruka ispušna cijev vizualno spušta vozilo i dodatno ističe sportski dizajn.
Prtljažniku se pristupa putem praktičnih petih vrata (koja mogu biti motorizirana i mogu se otvarati slobodnih ruku). Prag prtljažnika nizak je i širok (6 cm niži od limuzine, samo 63,5 cm udaljen od tla, 2,4 cm širi). Pokrov prtljažnika koji se lako postavlja i uklanja pruža izravan pregled cijelog prtljažnika kapaciteta 530 litara (sa zatvorenim pokrovom). Obim prtljažnika s dvostrukom podnicom vrlo je sličan onome prethodne generacije (560 litara).
Osim što je praktičan, pristup prtljažniku dodatno je olakšan pragom od nehrđajućeg čelika koji olakšava utovar. Inačica GT opremljena je aluminijskim krovnim nosačima i praktičnom mrežicom za organizaciju prtljažnika.
Modularnost je iznimno važna za karavane pa je novi Peugeot 508 SW opremljen stražnjom klupom djeljivom u omjeru 2/3:1/3 s funkcijom Magic Flat. Taj sistem omogućuje preklapanje bočnih sjedala s pomoću dvije tipke smještene s obje strane prtljažnika. Time se stvara potpuno ravna podnica koja oslobađa 1780 litara utovarnog prostora.
Peugeot i-Cockpit
Unutrašnjost se odlikuje najnovijom generacijom Peugeot i-Cockpita®, a malim krugom okretanja snalazi se u najrazličitijim okruženjima – od gradskih ulica do autoceste. Prepoznatljiva odlika DNK-a Marke, izvrstan pogonski sklop, spaja vrhunske vozne osobine i savršenu kontrolu naginjanja karoserije. Automobil osmišljen da pruži vrhunske performanse, sigurnost i udobnost vožnje.
Novi Peugeot 508 SW nudi širok raspon sistema pomoći u vožnji posljednje generacije kako bi udovoljili sve zahtjevnijim EuroNCAP kriterijima. U ponudi su sistem NightVision, prilagodljivi tempomat sa funkcijom Stop &Go, upozorenje o izlasku iz voznog traka, funkcija pomoći pri parkiranju Park Assist, Fullled svjetla sa funkcijom osvjetljenja zavoja i dr.
Velika je pozornost posvećena smještaju i dimenzijama različitih rješenja za odlaganje pa se u hlađeni pretinac za rukavice mogu odložiti dvije boce od 1,5 l, po jedna boca od 1 l u svaka vrata i dvije boce od pola litre u središnji pretinac za odlaganje ispod naslona za ruke (uz držače čaša). Zahvaljujući inteligentnom smještaju pretinca za kablove, veliko područje oko mjenjača EAT8 omogućuje dovoljno prostora i za najveće pametne telefone (ako se ne pune indukcijski u prostoru ispod središnje konzole).
Putnici na prednjim sjedalima mogu se opustiti u ergonomskim obujmljujućim sjedalima (koja nose oznaku AGR) i uživati u pet programa za masažu više tačaka na tijelu. Velik je raspon bogatih i profinjenih materijala za obloge i presvlake, kao što su Alcantara® ili Nappa koža. Potonja dolazi u dvije boje, crnoj ili tamnocrvenoj (tzv. Sellier).
Putnici na stražnjim sjedalima mogu uživati u dodatnoj udobnosti koju im jamči naslon koji se može nagnuti do 27°. U usporedbi s limuzinom dostupna su dodatna 4 cm prostora za glavu, a putnici mogu uživati i u panoramskom staklenom krovu.
Pristup sjedalima na stražnjoj klupi širok je i jednostavan zahvaljujući stražnjim vratima bez okvira na kojima se nalaze i zadnji bočni prozori.
Kad je riječ o osvjetljenju putničke kabine, u strop su ugrađena pojedinačna LED svjetla za čitanje kojima se upravlja na dodir.
Vrhunski zvučni sistem s 10 zvučnika dizajnirao je FOCAL®, poznati francuski proizvođač.
Nova generacija PureTech i BlueHDi motora
Novi Peugeot 508 SW koristi novu generaciju PureTech i BlueHDi motora (sa SCR tehnologijom) koja je predstavljena i na limuzinskoj izvedbi.
U ponudi su dvije benzinske izvedbe temeljene naPureTech 1.6L motoru: PureTech 180 S&S EAT8 i PureTech 225 S&S EAT8.
I četiri dizelske izvedbe bazirane su na BlueHDi 1.5L i 2.0L motorima: BlueHDi 130 S&S BVM6; BlueHDi 130 S&S EAT8; BlueHDi 160 S&S EAT8 i BlueHDi 180 S&S EAT8.
Svi su motori već homologirani u skladu s normom Euro6.d-tempi, u iščekivanju odredbi norme Euro 6 koje će se početi primjenjivati u januaru 2020. Vrijednosti emisija CO2 najbolje su u klasi, a uzimaju u obzir nove tehničke odredbe postupka WLTP kojima se nastoje uskladiti nivo potrošnje provjerene testiranjima i nivo potrošnje pri upotrebi potrošača.
U načinu rada ECO Pure Tech motori opremljeni s automatskim mjenjačima EAT8 automatski uključuje opciju krstarenja.Ova je funkcija dostupna pri brzinama od 25 do 130 km/h, kad to dopuštaju uvjeti na cesti. Pokreće se kad vozilo ne prepozna stopalo na papučici, a vozač ne primjećuje promjenu. Smanjuje unutarnje trenje mjenjača i smanjuje potrošnju goriva za oko 3%.
U drugom će se dijelu 2019. ponudi pridružiti i učinkoviti benzinski Plug-in hibridni pogonski sklop s većim dometom vožnje bez emisija od 50 km (prema ciklusu WLTP). Baterije će biti smještene ispod sjedala u drugom redu kako bi se sačuvala prostranost prtljažnika.
Bit će otkriven na Sajmu automobila u Parizu i dostupan u Evropi od januara 2019. godine.