Porsche dodaje novu Carreru S u liniju modela 911

Sa svojih 353 kW (480 KS), 3.0-litarskim turbo bokser motorom i poboljšanom standardnom opremom, model se nalazi u ponudi između 911 Carrera i 911 Carrera GTS

0
110
Najdinamičnija 911 Carrera S ikada: Jači, brži i elegantniji

Porsche dodaje novu Carreru S u liniju modela 911. Sa svojih 353 kW (480 KS), 3.0-litarskim turbo bokser motorom i poboljšanom standardnom opremom, model se nalazi u ponudi između 911 Carrera i 911 Carrera GTS. Sa poboljšanim performansama i dinamikom vožnje, primjetno nadmašuje prethodni model. Ovaj sportski automobil je dostupan u verzijama Coupé i Cabriolet.
Kultni 3.0-litarski twin-turbo 6-cilindrični bokser motor je značajno nadograđen za upotrebu u novom modelu 911 Carrera S. Rezultat je značajno povećanje snage uz istovremeno smanjenje emisija. Njegova snaga od 353 kW (480 KS), sa 530 Nm obrtnog momenta, predstavlja povećanje od 22 kW (30 KS) u odnosu na prethodnika. Da bi postigao ove povećane performanse i efikasnost, Porsche je ugradio nove turbopunjače i opsežno optimizirao hlađenje zraka za punjenje, između ostalog.
Novi sportski automobil je sada zasnovan na dizajnu 911 Turbo modela prethodne generacije. Carrera S Coupé ubrzava od nule do 100 km/h za 3,3 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 308 km/h. Osmostepeni Porsche mjenjač sa dvostrukim kvačilom (PDK) prenosi snagu na točkove.

Opsežna lista standardne opreme, ekskluzivne opcije

Porsche je značajno nadogradio standardnu opremu u Carrera S, koja uključuje gumu sa 20/21-inčnim Carrera S točkovima, sportski izduvni sistem sa ispušnim cijevima u srebrnoj boji, i Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) – koji nije dostupan u Carreri. Novi kočioni sistem pruža značajnu nadogradnju u smislu vozne dinamike. Sistem, poznat iz 911 Carrera GTS i isporučen kao standard sa crvenim kočionim čeljustima i diskovima dimenzija 408 milimetara sprijeda i 380 mm straga, osigurava izvanredne stope usporavanja. Dostupne su i dodatne opcije za poboljšanje performansi. Na zahtjev, Porsche nudi provjereni Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) sistem i PASM sportski ovjes, koji ima 10 mm nižu visinu vožnje u kombinaciji sa upravljanjem zadnjim točkovima. Hidraulika amortizera je optimizirana u odnosu na prethodni model, pružajući još više poboljšana vozna svojstva s povećanom preciznošću i rafiniranim odzivom. Upravljanje, u kombinaciji sa upravljanjem stražnjom osovinom, je direktnije i kinematika prednje osovine je podešena. To osigurava još agilnije i direktnije upravljanje, a istovremeno značajno povećava stabilnost pri velikim brzinama.

Elegantan interijer

Strogi standardi kvaliteta i ekskluzivnosti u Carrera S jednako su vidljivi unutar automobila. Standardno dolazi s kožnim paketom u crnoj boji. Sjedala, nasloni za glavu, instrument tabla, paneli vrata i opcijski sistem stražnjih sjedala u Coupéu su obloženi glatkom kožom.

Kvalitet i ekskluzivnost u Carrera S su vidljivi unutar automobila

Kao i kod ostalih Carrera modela, sklopiva zadnja sjedišta su dostupna bez dodatnih troškova kao alternativa standardnom rasporedu dvosjeda. Cabriolet je opremljen sistemom stražnjih sjedala.
Kroz cijelu seriju, Carrera S ima koristi od nadograđene standardne opreme koja se nalazi u cijeloj seriji modela. To uključuje elemente kao što su Matrix LED prednja svjetla i bežični punjač za pametne telefone. Opcije uključuju sistem podizanja za prednju osovinu, inovativna HD-Matrix LED prednja svjetla i Sport Chrono paket uključujući Porsche Track Precision aplikaciju.
Novi 911 Carrera S je sada dostupan za naručivanje kao Coupé ili Cabriolet sa pogonom na zadnje točkove. Cijene za 911 Carrera S u Njemačkoj, uključujući PDV i opremu specifičnu za zemlju, počinju od 154.800 eura za Coupé, dok Cabriolet starta sa cijenom od 169.000 eura.