ProCredit Bank Direct platforma za rad sa fizičkim licima

ProCredit Bank uspješno pustila u rad web platformu za rad sa fizičkim licima

0
8793
Nova web platforma ProCredit Bank za rad sa fizičkim licima koja daje mogućnost apliciranja za tekući račun online

ProCredit Bank BiH bila je u 2016. godini predvodnik automatizacije gotovinskog poslovanja uvođenjem samouslužnih Zona 24/7. Nešto manje od godinu kasnije, Banka je predstavila ProCredit Bank DIRECT, još jedan u nizu revolucionarnih koraka za bh. bankarstvo.
Ova nova platforma posebno je usmjerena na fizička lica, pojedince koji žele jednostavan pristup svojim računima sa svim pripadajućim prednostima korištenja najsavremenijih kanala elektronskog bankarstva.
ProCredit Bank DIRECT platforma promoviše online bankarstvo sa svim njegovim prednostima i olakšicama u smislu pogodnosti, efikasnosti i sigurnosti. Ona donosi klijentima mogućnost da za tekući račun u ProCredit Bank apliciraju online popunjavanjem za to predviđenog obrasca.
Platforma također promoviše posebnu, jedinstvenu ponudu za fizička lica koja su sada u mogućnosti da uživaju u velikom broju usluga za jedinstvenu cijenu od 10 KM. Nova usluga nudi tekući račun kao i štedni račun (FlexSave), internet bankarstvo, debitnu karticu, e-mail izvode i 20 e-Banking transfera u zemlji bez provizije.
Dodatno,klijentima će biti omogućeno da putem ProCredit DIRECT platforme dobiju sve relevantne informacije o ostalim uslugama banke koje uključuju stambene kredite, investicione kredite te minus po tekućem računu (FlexFund), ali i da ostvare uvid u trenutno važeće kamatne stope na štednju.
Ova kombinacija fleksibilnosti i cjenovne transparentnosti dokazuje da savremeno bankarstvo ne mora da bude komplicirano ili skupo.
Ono što je veoma važno naglasiti jeste da se Banka u potpunosti pridržava europskih regulatornih zahtjeva o informacionoj sigurnosti i najboljih praksi na tržištu. ProCredit Bank DIRECT web platforma dostupna je klikom na meni ‘Fizička lica’ na stranici banke www.procreditbank.ba.
Da bi uživali u sveobuhvatnom izboru atraktivnih usluga Banke, sve što klijenti trebaju je neometan pristup internetu.
“Klijenti ProCredit Bank opravdano od nas očekuju inovacije. ProCredit Bank DIRECT u potpunosti odgovara na ova očekivanja omogućavajući jedinstvenu kombinaciju usluga u intuitivnom online okruženju kojem naši klijenti mogu pristupiti kad god i gdje god požele“, rekao je Amel Agić, član Uprave ProCredit Bank BiH.
Klijenti ProCredit Bank BiH rade već oko 99% svojih transakcija putem dostupnih automata u Zonama 24/7 ili putem drugih elektronskih kanala. Unaprijeđene elektronske usluge ProCredit Bank DIRECT će bankarstvo učiniti još dostupnijim i pogodnijim za klijente. Upravo to je i razlog zašto će ulaganje u napredne i sigurne online usluge nastaviti biti jedan od prioriteta ProCredit Bank, saopćeno je iz ove banke.