Raiffeisen banka dobitnik dvije nagrade Zlatni BAM

0
780
Raiffeisen banci uručeno priznanje za 'Najveći dionički kapital' i plaketa za 'Najagilniji marketing i PR tim'

Tokom manifestacije ‘Večer bankara’, finansijsko-poslovni magazin ‘Banke i Biznis u BiH’ je Raiffeisen banci dodijelio priznanje Zlatni BAM – za najveći dionički kapital te plaketu za ‘Najagilniji marketing i PR tim’.
Predsjednik Uprave Raiffeisen banke Karlheinz Dobnigg je izjavio da ova dva priznanja pripadaju ne samo posvećenom Raiffeisen timu već i klijentima koji su im ukazali svoje povjerenje na čemu im se iskreno zahvaljuje.
“Naša kapitalna pozicija jedan je od ključnih elemenata stabilnog funkcionisanja i kontinuiranog poslovanja Banke u aktuelnom stanju usljed kojeg smo svi morali prihvatiti drugačije modele ponašanja i poslovanja. Raiffeisen banka ostaje posvećena ovom tržištu, spremna da odgovori i prilagodi se potrebama svojih klijenata u datim okolnostima“, izjavio je Dobnigg.
Belma Hadžiomerović, direktorica Marketinga i korporativnih komunikacija&upravljanja održivošću Raiffeisen banke kazala je da su im nagrade dodatni motivirajući faktor za unapređenje njihovog rada.
“Iako se ova priznanja odnose na poslovanje u 2019. godini, ne mogu a da se ne osvrnem i na ovu godinu. Početak godine je obilježila pandemija koja je općenito uticala na promjenu ponašanja svih nas, pa tako i naših klijenata. Neke promjene su privremenog karaktera, a neke su dugoročne. U skladu s tim, preispitali smo, optimizirali i prilagodili svoju marketinšku strategiju i komunikaciju prema klijentima kada je riječ o svim kanalima – od društvenih medija i web stranice pa sve do organizacije stručnih webinara putem kojih smo nastojali održati kontakt s našim klijentima.
Fokus u komunikaciji, na početku pandemije, prvenstveno je bio usmjeren na blagovremeno informisanje klijenata kako o zaštiti zdravlja i našim digitalnim proizvodima, tako i u vezi moratorija čiji je cilj našim klijentima olakšati servisiranje obaveza prema banci. Uslijed aktuelnih okolnosti došlo je do ubrzane digitalne transformacije na koju je naša banka adekvatno odgovorila. Klijentima smo omogućili podnošenje zahtjeva za moratorij putem naše web stranice, a naša paleta proizvoda za koje je moguće aplicirati online obuhvata nenamjenske kredite, kreditne i debtne kartice uz Paket usluga te štednju“, izjavila je Belma Hadžiomerović.
Ona je istakla da u Raiffeisen iPoslovnicama koje posluju prema novom konceptu Banka klijentima nudi efikasnije usluge, dok korištenjem nove komunikacijske platforme RaiConnect Premium klijenti mogu jednostavno i neposredno komunicirati sa svojim ličnim bankarom.
“Ujedno smo zadovoljni da ni u ovoj situaciji nismo zanemarili principe naše strategije održivosti, te smo nastojali podržati projekte namijenjene djeci i mladima koji su pogođeni pandemijom Covid-19 te zdravstvene institucije“, kazala je Belma Hadžiomerović.