Dok su pogledi ljubitelja automobila bili upereni u Ženevu i novi električni automobil C_Two, Mate Rimac je sa svojim vodećim dioničarom u Aziji zaključio posao karijere. Rimac Automobili i Camel grupa ugovorili su da će do kraja ove godine izgraditi u Kini tvornicu električnih motora i baterija vrijednu milijardu kuna. Rimac kaže da je ovo važan poslovni iskorak za kompaniju, jer će nova tvornica biti usmjerena isključivo na kinesko tržište.
“Kina nam je važna, jer predstavlja najveće tržište na svijetu za električne automobile, autobuse, kamione i druga prijevozna sredstva te bilježi najveći rast”, izjavio je Rimac za Poslovni dnevnik.
Kina, prema udruženju proizvođača vozila CAAM-a, mjesečno proizvodi 2-3 miliona vozila od čega 5 posto čine e-vozila. U Rimac Automobilima pojašnjavaju da je plan kineske Vlade prijeći u cijelosti na električna vozila. Zasad se, prema podacima CAAM-a, u Kini mjesečno proizvede 110 do 130 hiljada e-vozila, a tvornica motora i baterija, koju grade Rimac i Camel, za početak će imati godišnji kapacitet od 50 hiljada vozila.
Kineska Camel grupa najveći je proizvođač baterija u Aziji. Camel je potkraj prošle godine u Rimac Automobile uložio 30 miliona eura, čime je postao drugi najveći dioničar. Nedugo nakon toga Rimac je objavio novi model C_Two, prvi komercijalno dostupan automobil s podrškom za autonomnu vožnju nivoa 4. C_Two prodaje se po cijeni od 1,7 miliona eura, a kako ih Rimac planira prodati 150 jasno je da cilja na prihod veći od četvrt milijarde eura samo od prodaje novog modela.
Rimac i Camel grupa u Kini grade tvornicu električnih motora i baterija
U tvornicu e-motora i baterija vrijednu 158,2 miliona dolara Rimac će uložiti znanje i pet miliona eura, a dobiti 40 posto vlasništva