Rimac predstavio novu liniju za proizvodnju prototipa C_Two

0
668
Nova proizvodna linija ima pet glavnih zona, a počinje pripajanjem svih nosača na tzv. monocoque šasiju

Kompanija Rimac Automobili predstavila je novu proizvodnu liniju kao sljedeću fazu u razvoju C_Two električnog super sportskog automobila.
U nedavno otvorenom proizvodnom pogonu kompanije Rimac u Velikom Trgovišću u Hrvatskoj, linija će ubrzati proizvodnju prototipa C_Two potrebnih za konačnu validaciju i testiranje nužnih za homologaciju širom svijeta. Sastavljanje svakog C_Two automobila trajat će otprilike pet sedmica, skraćujući vrijeme proizvodnje na pola u usporedbi s principom statične proizvodnje izvan proizvodne linije, koju koriste pojedini drugi proizvođači super sportskih automobila.
Novi proces u punom će kapacitetu omogućavati izgradnju četiri finalna proizvodna vozila mjesečno.
Nova proizvodna linija podijeljena je u pet glavnih zona, a počinje pripajanjem svih nosača na karbonsku konstrukciju vozila – tzv. monocoque šasiju. Dvoje tehničara na svakoj sljedećoj stanici zatim nastavljaju sklapanje automobila dio po dio. Podsklopovi poput pogonskog sklopa, armaturne ploče ili prednjeg hladnjaka i drugih dijelova, proizvode se i pripremaju izvan linije, u sklopu proizvodnih pogona Rimac Automobila i isporučuju se kompletni za ugradnju na liniju montaže vozila.
Do sada je Rimac proizveo četiri C_Two prototipa, a do završetka procesa testiranja i homologacije potrebno ih je još trinaest, nakon čega slijedi još deset automobila iz pred-serije, koji će se većim dijelom proizvesti ove godine. Potpuni postupak homologacije bez ikakvih prečaca, od prvih koncepata, preko potpunih prototipova do automobila na cesti je trogodišnji proces, piše Poslovni.hr.
Uvođenjem nove proizvodne linije, Rimac Automobili prve će automobile kupcima isporučiti 2021., za razliku od originalnog plana prije Covid-19 krize koji je predviđao isporuke 2020. godine. Finalni dizajn i ime automobila biti će otkriveni ove godine.

Sastavljanje svakog C_Two automobila trajat će otprilike pet sedmica

“Naporno smo radili na tome da C_Two dovedemo do faze u kojoj je sada i želimo omogućiti da naši kupci širom svijeta mogu iskusiti performanse potpuno električnog automobila od 1914 konjskih snaga čim prije. Odabrali smo put ‘pune globalne homologacije’, bez prečaca, za koju izvodimo strogi postupak razvoja i testiranja, uključujići mnoge crash testove koji zahtjevaju mnoge različite prototipove, od kojih svaki ima svoju svrhu. Dok će neki automobili ići ravno s proizvodne linije do postrojenja za crash testiranje, drugi će se koristiti za različite testove validacije prije toga. Samo će nekoliko prototipova, koji se neće koristiti za crash testiranja, ‘preživjeti’ ciklus testiranja. Kako smo u fazi podizanja tempa proizvodnje, ova nova linija je apsolutno neophodna za ubrzanje procesa, što nam omogućuje isporuke automobilima iduće godine”, izjavio je Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor kompanije Rimac Automobili.
Rimac C_Two obećava maksimalnu brzinu od 412 km/h, vrijeme ubrzanja od 0-62mph (100km/h) za 1,9 sekundi i vrijeme ubrzanja od 0 – 161 km/h (100 mph) od 4,3 sekunde.
Paralelno s razvojem C_Two, Rimac nastavlja rasti, pa je tako Porsche povećao svoj vlasnički udio u preduzeću na 15,5%, dok je Hyundai Motor Group uložio 80 miliona eura, pridruživši se tako dugom popisu već etabliranih klijenata i partnera Rimca kao što su Koenigsegg, Automobili Pininfarina i Aston Martin.