Samsung Electronics danas je objavio da je osvojio poziciju globalnog lidera na tržištu TV uređaja 19. godinu zaredom.
Prema podacima firme za istraživanje tržišta Omdia, Samsung je ostvario tržišni udio od 28,3% na globalnom tržištu televizora u 2024. godinii tako zadržao prvu poziciju na kojoj je još od 2006. godine. Za ovaj dugotrajan uspjeh je zaslužna posvećenost kompanije inovacijama u segmentima premijum i ultraširokih ekrana, kao i uvođenje najsavremenijih TV uređaja na bazi AI.
“Zahvaljujući povjerenju i podršci naših korisnika, Samsung već 19 godina vlada globalnim tržištem televizora. Nastavit ćemo da oblikujemo budućnost industrije TV uređaja uz inovacije kao što su televizori na bazi AI i nudimo proizvode i usluge koje značajno obogaćuju život ljudi”, izjavio je Han Li, izvršni potpredsjednik za ekrane u kompaniji Samsung Electronics.
Dominacija u segmentima premijum i ultraširokih TV uređaja
Samsung je učvrstio vodeću poziciju na tržištu luksuznih televizora, naročito u segmentima premijum (2.500 dolara i više) i ultraširokih (75-inčnih i širih) TV uređaja:
• Premijum (2500 dolara i više) TV uređaji – Samsung je osvojio tržišni udio od 49,6%, što je skoro polovina globalnog tržišta premijum televizora.
• 75-inčni i širi – Samsung je prvi u kategoriji ultraširokih ekrana sa tržišnim udjelom od 28,7%.
Uspjeh QLED i OLED TV uređaja
Samsung je također zadržao vođstvo u QLED i OLED segmentima i tako potvrdio svoju dominaciju u sektoru premijum TV uređaja:
• QLED TV uređaji – sa 8,34 miliona prodatih jedinica, Samsung je osvojio tržišni udio od 46,8% i tako dodatno ojačao svoje vođstvo u ovoj kategoriji. Globalno QLED tržište je također zabilježilo značajan rast, prvi put premašivši 10% od ukupne prodaje televizora.
• OLED TV uređaji – prodaja SamsungOLED televizora je dostigla 1,44 miliona jedinica u 2024. godinii tako obezbijedila tržišni udio od 27,3%. Ovaj rezultat predstavlja porast od 42% u prodaji po jedinici i od 4% u udjelu na tržištu u poređenju sa prethodnom godinom, što oslikava veliku potražnju korisnika za SamsungOLED televizorima.
Transformacija kućne zabave uz AI i umjetnosti
Samsung je sajmu CES 2025, predstavio Vision AI, revolucionarnu inovaciju na ekranima baziranu na AI koja prevazilazi granice tradicionalne zabave. Analizom sklonosti, namjera i navika korisnika, Vision AI nudi savršeno personalizovan doživljaj gledanja koji oblikuje budućnosti ekrana u pametnom domu.
Samsung ove godine također proširuje Samsung Art Store – u početku dostupan samo na The Frame liniji – na Neo QLED i QLED modele i time većem broju korisnika omogućava pristup personalizovanom doživljaju digitalne umjetnosti.