Solana d.d. Tuzla, lider na tržištu soli u jugoistočnoj Evropi, ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine najbolje poslovne rezultate od 1992. godine. U ovom periodu zabilježeno je povećanje prodaje soli od 3.500 tona u odnosu na isti period lani, dok je izvoz porastao za 13 posto.
Na pozitivno poslovanje najviše je uticalo povećanje prodaje na domaćem tržištu branda kuhinjske soli po kojem je Solana i poznata u pakovnju od 1 kg za čak 30 posto u odnosu na prethodnu godinu. Zabilježeno je i povećanje prodaje tabletirane soli od 24 posto što je veliki potencijal za dalje proširenje na nova tržišta, navodi se u saopćenju tuzlanske Solane.
“Veoma je važno da se rast prodaje bilježi kod svih gotovih proizvoda kako na domaćem tako i na ino tržištu. Dodatnim mjerama unaprijedili smo obim rada u službi i do 30%. U periodu koji je pred nama u fokusu našeg poslovanja će biti dalje jačanje naše pozicije lidera na tržištu soli jugoistočne Evrope po definisanim standardima kvalitete. Također, ulaganjem u razvoj i modernizaciju uz zaštitu okoline želimo podići energetsku efikasnost kompanije. Ipak, prioritet naše kompanije ostaje motivacija i obrazovanje naših zaposlenika, jer su oni temelj našeg razvoja i napretka“, izjavio je Bakir Smailagić, direktor kompanije Solana d.d. Tuzla.
Povećanje prodaje na domaćem tržištu pratio je i rast plasmana na inozemna tržišta za 13 posto. Uz povećanje prodaje a do sada poznatim tržištima Srbije, Makedonije, Kosova, Slovenije i Hrvatske,u zajedničkom nastupu sa bradnovima AS Holdinga ostvaren je plasman na nova tržišta kao što je Katar i druge zemlje Bliskog Istoka. S tim u vezi, u Solani vide priliku da zadrže i povećaju učešće na tržištima na kojima su trenutno zastupljeni, sa fokusom u narednom periodu na zemlje EU.