Terzić: Gradnja tunela Prenj (12 km) počet će krajem 2020. i trajat će šest godina

0
3631
Adnan Terzić: Osigurali smo investicije od 1,68 milijardi eura za 123,8 km autoceste

U ovom trenutku Autoceste FBiH osigurale su nove investicije vrijedne 1,68 milijardi eura za 123,8 kilometra autoceste na Koridoru 5c, rekao je direktor JP Autoceste Federacije BiH Adnan Terzić, u intervjuu za Večernji list.
“U ovom trenutku JP Autoceste FBiH ima devet aktivnih gradilišta, odnosno u izgradnji je 40 kilometara autoceste, a ukupna investicijska vrijednost radova koji su u toku je 477 miliona eura.
Iduće godine u planu je završetak radova na dionicama: Klopče – Donja Gračanica, dužina dionice 5,8 km, Drivuša – Klopče, dužina dionice 2,3 km, Buna – Počitelj, dužina dionice 7,2 km”, rekao je Terzić, dodajući da bi u prometu trebala biti i dionica Svilaj – Odžak, koja je već dovršena, ali se još čeka završetak radova na mostu kod Svilaja, kao i izgradnja graničnog prijelaza.
Terzić je rekao da je zbog blokade rada Parlamentarne skupštine BiH trenutno blokirano 635 miliona KM za gradnju 35 kilometara autoceste u Federaciji BiH. Zbog mogućih problema prilikom ratifikacije ugovora, postignut je dogovor s bankama da Autoceste FBiH iz svojih sredstava sve finansiraju dok ugovori ne budu ratificirani i sredstva odobrena.
Terzić je istakao da Autoceste FBiH imaju devet aktivnih gradilišta, odnosno u izgradnji je 40 kilometara autoceste. Ukupna investicijska vrijednost radova koji su u toku je 477 miliona eura.
U ovoj godini Autoceste FBiH započele su radove na izgradnji autoceste na dionicama: Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionica Vranduk – Ponirak, dužina 5,3 km, dionica Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionica Ponirak – Vraca, dužina 2,7 km, dionica Donja Gračanica (Zenica sjever) – tunel Zenica, dužina 3,9 km, dionica Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, Lot 2, tunel Ivan, dužina 2 km, dionica Počitelj – Bijača, poddionica Počitelj – Zvirovići, ukupne dužine 11,75 km.
U izgradnji je i prva faza brze ceste Prača – Goražde (tunel Hranjen, dužina 5,5 km). Naredne godine planiran je završetak radova na dionicama: Klopče – Donja Gračanica (5,8 km), Drivuša – Klopče (2,3 km) i Buna – Počitelj (7,2 km).
U idućoj godini trebala bi biti u prometu i dionica Svilaj – Odžak, u dužini od 10,7 km, koja je završena još 2017. godine ali puštanje u promet čeka završetak izgradnje mosta kod Svilaja i graničnog prijelaza između BiH i Hrvatske.
Govoreći o povezivanju Mostara i Sarajeva, dionicom od Konjica do Mostara s tunelom Prenj koji je najzahtjevniji dio, Terzić je kazao da su već napravili korak naprijed u povezivanju ovih gradova i privrednih cenatara nedavnim potpisivanjem ugovora za izgradnju tunela Ivan a objavljen je i poziv za dostavu ponuda za izgradnju nastavka dionice Tarčin – Ivan.

Na Koridoru 5c najzahtjevniji je tunel Prenj dužine 12 kilometara

“Tunel Prenj vrlo je zahtjevan projekt. Autoceste FBiH osigurale su 600 miliona eura za gradnju autoceste od Ovčara preko Konjica do Mostara, što uključuje i zahtjevni tunel Prenj dužine 12 kilometara. Planirano je da izgradnja počne krajem 2020. godine i da traje šest godina”, rekao je Trzić.