Novi način tržišne i marketinške komunikacije postaje najvažniji alat za pozicioniranje na tržištu, a stalna edukacija marketing managera jedno od ključnih ulaganja kompanija, istaknuto je danas na 4. Marketing Summitu u Sarajevu.
“Svjesni smo stalnih promjena na globalnom tržištu i sve kompleksnijih načina poslovanja, te kakav izazov donosi moderna tržišna komunikacija. Marketing Summit u tom pogledu ima za cilj da nas potakne na razmišljanje o drugačijem poslovanju, da nam olakša integraciju u moderne tokove ekonomije i marketinga”, kazala je Samira Muratović, CEO marketing agencije Altermedia, organizator ovog događaja.
Zvijezda Sarajevo Marketing Summita bio je Key Speaker Christian Majgaard, idejni tvorca Legolanda i najuspješniji globalni direktor Lego brenda, koji je i otvorio konferenciju predavanjem o temi ‘Marketing – osiguranje za uspješnu poslovnu budućnost svakog brenda’. Inače, ovaj vodeći svjetski ekspert za razvoj strateških korporativnih projekata osim u Legu, bio je angažovan i u kompanijama Deloitte, Siemens, Nestle, Swiss RE…
U okviru ove konferencije, prvi put izabran je i Marketing Superstar. Najviše glasova putem plaforme Marketing Summita, laskavu titulu Marketing Superstara osvojio Vedran Peršić, direktor sektora marketinga i komunikacija Sberbank BH.