Promotivnom kampanjom koja je u fokus stavila online platformu za doniranje SOS Dječijih sela u BiH, uz podršku kompanije Mastercard prikupljeno je 45 hiljada KM s ciljem podrške radu SOS dnevnih centara. Kroz digitalnu platformu i online način doniranja korisnici Mastercard kartica iz cijele Bosne i Hercegovine su svoju humanost stavili u funkciju stvaranja pozitivih promjena u životima djece koja borave u SOS Dječijim selima, zbog čega je na ovaj način za nešto više od dva mjeseca kampanje broj online uplata na donatorski račun porastao za 126%.
Podsjećamo, kako bi potaknuli građane na online donacije Mastercard je svaku pojedinačnu online uplatu korisnika Mastercard karica, u periodu od 20.12.2021. do 28.02.2022. godine, bez obzira na iznos uplate, uvećao za još 10 KM. Na ovaj način kompanija Mastercard je već dugi niz godina posvećena održivom razvoju, digitalizaciji i pomaganju lokalnoj zajednici, te je kroz zajedničku misiju stvaranja pozitivnog uticaja na društvo, pružila građanima izbor u načinu na koji žele da doniraju, i tako stavila tehnologiju u službu dobročinstva.
Sredstva prikupljena na ovaj način će biti usmjerena za podršku radu Dnevnih centara koji funkcioniraju u sklopu SOS Dječijih sela u BiH, a gdje je cilj prije svega djeci i mladima ponuditi dodatni sadržaj koji na strukturiran i koristan način doprinosi njihovom osnaživanju i razvoju.
Mastercard i organizacija SOS Dječija sela u BiH ističu važnost podizanja svijesti o donatorstvu, kao i o bitnosti pružanjakontinuirane podrške onima kojima je pomoć najpotrebnija. Online način doniranja kroz digitalne platforme objedinjuje napore da se ukažena sve prednosti koje digitalna plaćanja i saradnja sa tehnološkim kompanijama mogu da donesu dobrotvornim organizacijama, te je važno napomenuti da svi članovi društvene zajednice mogu imati koristi od inkluzivne, digitalne ekonomije.