Domaća prehrambena industrija Vispak iz Visokog značajno je povećala vrijednost izvoza u ovoj godini. U prvih sedam mjeseci 2019. ukupan izvoz je povećanza 20 posto u odnosu na isti period lani. Iznad prosječan rezultat kompanija je zabilježila na tržištu EU sa indeksom rasta izvoza od 27 posto.
“Svi naši brendovi bilježe rast na inozemnim tržištima. Ipak, najbolje rezultate bilježi ‘Zlatna džezva’, prava bosanska kafa koja je dostupna na tržištima 25 zemalja svijeta, od SAD, preko EU i regije, do Bliskog istoka. Posebno smo zadovoljni plasmanom našeg najnovijeg brenda espresso kafe ‘Dream’. Kvalitet Vispakove ‘Dream’ espresso kafe su prepoznali i kupci u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Saudijskoj Arabiji, što je rezultiralo njenom pozicioniranju na ovim tržištima”, izjavio je Haris Zejnilagić, director prodaje u kompaniji Vispak.
U Vispaku očekuju nastavak rasta obima izvoza pri čemu će, uz dalji razvoj brendova, značajnu ulogu igrati, uz već usvojene standarde ISO, HACCP i Halal, i uvođenje IFS međunarodnog standarda za kvalitet i sigurnost hrane.
“Sjajne rezultate bilježimo i u zemljama regije, jačanjem poslovanja sa postojećim partnerima i saradnjom sa nekoliko novih velikih trgovačkih lanaca, prije svega u Hrvatskoj, Makedoniji i Crnoj Gori”, dodao je Zejnilagić.