
Njemački automobilski gigant Volkswagen je otkrio da će proizvodnja nove, osme generacije Golfa (koji je od 1974. kroz sedam generacija prodat u više od 34 miliona primeraka) započeti u Wolfsburgu krajem juna 2019. godine.
Ukupna investicija u osmu generaciju Golfa iznosit će oko 1,8 milijardi eura (oko 2,2 milijarde dolara).
Na ‘Golf 8 Supplier Summit’ događaju, održanom nedavno u Volkswagen Areni u Wolfsburgu (Njemačka), na kojem je bilo prisutno 180 najvažnijih VW dobavljača, rečeno je i da je preko 80 posto dobavljača za Golf 8 već pod ugovorom. Tvornica u Wolfsburgu, koja je najveća evropska fabrika automobila, ostaće najvažnija za proizvodnju Golfa, budući da se tamo dnevno proizvodi više od 2.000 primjeraka ovog modela.
Član Upravnog odbora za nabavke Ralf Brandstätter i Karlheinz Hell, šef grupe serije Compact, naglasili su značaj nove generacije za brend i za fabriku Wolfsburg.
Brandstätter je istakao da je oko 80 posto svih dobavljača već dogovorilo saradnju za proizvodnju novog Golfa 8, dok je Hell pojasnio da će novi Golf 8, kao i njegovi prethodnici, zadovoljiti zahtjeve klijenata u pogledu dizajna, ekonomije, vrijednosti CO2, komfora i pouzdanosti, prenosi autobild.de.
Hell je dodao da će novi Golf Volkswagen uvesti u doba potpuno povezanih vozila sa proširenim autonomnim funkcijama vožnje, imat će više softvera nego ikada ranije, a digitalni kokpit i pomoćni sistemi će biti benchmark (standard) u smislu povezanosti i sigurnosti.
Dodajmo i da je skica dizajna novog Golfa 8 (2019) prikazana na Samitu dobavljača, ali teaser crtež novog Golfa nije mnogo pokazao jer je to samo donekle generički pregled male verzije sa tri vrata te je još rano navoditi kako će konkretno izgledati novi Golf 8. Ipak, ne sumnjamo u uspjeh VW dizajnera.
Golf 8 ostaje veran modularnoj MQB platformi i najavljeno je da će biti lakši, između 35 i 70 kilograma. Kako navode njemački izvori novi Golf 8 biće snažniji, ekonomičniji i prostraniji, sa kvalitetnijim materijalima.
Dizajn Golfa 8 ima za cilj da izrazi još veću vrijednost i, po nekim izvorima, podsjeća malo na VW Arteon. Najveće modifikacije su ublaćene oštre konture i promijenjena, uža i nešto agresivnija LED prednja svjetla. Zadnji branik nosi difuzor, dok su GTI i GTD prepoznatljivi po dvostrukom izduvnom sitemu. U poređenju sa trenutnim modelom Golf 8 bi trebao biti ravniji i širi, ali dužina bi trebala ostati nepromijenjena (4,26 m). Tehnička platforma za VW Golf 8 je poboljšana verzija modularnog transverzalnog alata (MQB) koja omogućava VW da na modelima mijenja motore i prenose, navodi autozeitung.de.
Za razliku od spoljašnje strane, značajne promjene bit će u unutrašnjosti novog Golfa 8. Klasičan kokpit zamijenjen je digitalnim prikazom ekrana kojim se upravlja pomoću dodira ili glasovne kontrole.
I ponuda motora će takođe biti revidirana. Već je jasno da će (nakon afere sa ispušnim gasovima) dizel izgubiti značaj. Umjesto toga VW akcenat stavlja na elektrifikaciju benzina i prirodnog gasa. Kao i dizel motori, svi benzinski motori sada imaju filter za čestice. Novi motori trebali bi biti ekonomičniji nego ranije. Manja težina i fino podešavanje trebali bi da donesu uštedu oko deset procenata.
Kod benzinaca se očekuju 1,0-litarski trocilindraš sa 95 KS i 116 KS, 1,5-litarski sa 130 KS i 150 KS, kao i 2,0-litarski sa 197 KS. Dizelaši će biti na raspolaganju sa rasponom snage od 122 do 224 KS, dok će u ponudi hibrida biti Mild Hybrid i Plug-in Hybrid varijante. VW Golf E će i dalje biti u programu, sa više snage (136 KS) i 300 kilometara.
U ponudi će biti i sportski Golf GTI sa 245 KS i Golf R sa 3,0-litarskim Biturbo VR6 motorom snage 400 KS.
Kako je navedeno u 2020. će biti dostupan novi Golf Variant, koji izgleda modernije i dinamičnije od trenutne verzije. Takođe, bit će ponovo dostupna i verzija Alltrack.