Wizz Air obavio prvi zeleni let iz Bukurešta do Liona

Tokom demonstracionih operacija, Wizz Air je uzeo 4,5 tona mješavine SAF goriva (dobijenog od korištenog jestivog ulja) koja se sastoji od 30% čistog SAF-a i 70% goriva Jet A1

0
560
Operacija je podrazumijevala djelimično korištenje avionskog goriva, proizvedeno od održivih sirovina

Wizz Air, najbrže rastuća aviokompanija u Evropi, obavio je svoj promotivni zeleni demonstracijski let na posebnoj ruti između Bukurešta i Liona.
Operacije su podrazumijevale djelimično korištenje održivog avionskog goriva(SAF) – gorivo koje je proizvedeno od održivih sirovina. Uključujući još održivije prakse, let je poletio s međunarodnog aerodroma Henri Coanda u Bukureštu i sletio na aerodrom Lyon-Saint Exupery, kao dio zajedničkih napora velikih aviokompanija i povodom održavanja konferencije o održivoj mobilnosti Evropske unije – Dana povezivanja Evrope 2022.
Dovedene na viši nivo kroz avion Airbus A321neo, osnovni proizvod u izdržljivoj avijaciji, zelene demonstracione operacije koje koriste djelimično održivo avionsko gorivo (SAF) predstavljaju ključni trenutak za Wizz Air i avioindustriju. Održivo avionsko gorivo (SAF) je mješavina konvencionalnog avionskog goriva i biomlaznog goriva, napravljenog od otpada i ostataka koji potiču iz kružne ekonomije, što može smanjiti emisiju CO2 do 90% tokom svog životnog ciklusa.
Tokom demonstracionih operacija, Wizz Air je uzeo 4,5 tona mješavine SAF goriva (dobijenog od korištenog jestivog ulja) koja se sastoji od 30% čistog SAF-a i 70% goriva Jet A1. Ovo je pomoglo Wizz Airu da postigne trenutno najniže moguće emisije po putničkom kilometru u Evropi od aviokompanija koje učestvuju u ovom održivom naporu. Wizz je letio sa mješavinom SAF-a od 14,2%, što je rezultiralo smanjenjem emisije CO2 od 12,8%. Aviokompanija već koristi flotu efikasnih motora i aviona svjetske klase, koji su ključni za niske emisije. Wizz Air je ponosan što ima jednu od najmlađih flota u Evropi, sa prosječnom starošću flote od 4,93 godine, koja će nastaviti da se poboljšava i smanjuje na 3,6 godina do 2024. godine, a još više na 3,2 godine do 2026. godine.
Ovo je bio zeleni let i u pogledu pruženih usluga, pokazujući da se održiva avijacija može implementirati na svim nivoima iskustva putovanja, uz istovremeno pružanje vrhunskih usluga putnicima.
Putnik koji putuje Wizz Airom imat će u prosjeku CO2 otisak od samo 57,2 grama po putničkom kilometru (prije Covida). Kad bi svaka aviokompanija bila jednako efikasna, evropske emisije CO2 iz avijacije bi se smanjile za 34%. Osim moderne flote, Wizz Air ne leti polupraznim avionima, nema sjedišta u poslovnoj klasi i leti samo direktnim rutama. Dakle, izbjegava nepotrebno zagađenje i prihvatanje transporta s niskim emisijama.