Žene u biznisu: Snaga umrežavanja i vizija uspjeha

0
74
B2B networking događaj 'Žene u biznisu' održan je u organizaciji Poslovnih novina

U Visokom je sinoć održan B2B networking događaj ‘Žene u biznisu’ koji je na jednom mjestu okupio uspješne poduzetnice, menadžerice i predstavnice bh. privrede, u organizaciji Poslovnih novina. Domaćin susreta ove godine bila je kompanija Alma Ras, koja je za ovu priliku ustupila svoju poslovnu zgradu, pružajući inspirativno okruženje za susrete i poslovne događaje.
Večer je započela dobrodošlicom organizatorice i direktorice projekta ‘Žene u biznisu’ Alene Ahmetspahić-Fočo, koja je istaknula važnost neprestanog rada na ženskom umrežavanju, te dodala da ‘međusobna podrška, razmjena iskustava i građenje povjerenja igraju ključnu ulogu u postizanju uspjeha’.
Pozdravne riječi uputila je i prof. dr. Hatidža Jahić, savjetnica za ekonomska pitanja člana Predsjedništva BiH Denisa Bećirovića i vanredna profesorica na Ekonomskom fakultetuUniverziteta u Sarajevu, naglasivši potrebu da se žene još snažnije istaknu u poslovnom svijetu koji ih sve više prepoznaje kao pokretačice napretka.
Na svečanom otvaranju, Ahmet Egrlić, dopredsjednik Vanjskotrgovinske komore BiH, naglasio je kako je ženski doprinos ključan za ekonomski napredak zemlje, kao i uključivanja žena u strateške odluke.
Prvi inspirativni govor održala je Sedina Memagić,direktorica razvoja i inovacija kompanije Alma Ras, uz poruku da se svaki poslovni pothvat može pretvoriti u priču o uspjehu uz pravu strategiju, posvećenost i jasnu viziju.
Tokom prezentacije pod nazivom ‘Putovanje ka vrhu: Priča o strasti i uspjehu Alma Ras’ naglasila je važnost prepoznavanja ženskog potencijala: “Žene su dokazale da su jednako sposobne voditi velike sisteme, donositi strateške odluke i stvarati inovacije. Vrijeme je da dobiju više prostora kako bi taj potencijal pokazale u punom sjaju.”
I ove godine oficijelno vozilo projekta bio je Audi, koji prati viziju snažnog liderstva i inovativnosti koju ove žene njeguju.
Lamija Hajrulahović, Audi marketing menadžerica u Porsche BH d.o.o. Sarajevo, u svojoj prezentaciji pod nazivom “AUDI: Story of progress” je, između ostalog, naglasila: “Kada pričamo o uspješnim ženama u biznisu, ne mislimo samo na njihova postignuća, već i na potencijal koji postoji u svakoj mladoj djevojci koja ulazi u svijet biznisa. Na nama je da joj pokažemo da je uspjeh moguć.”

Konferencija ‘Žene u biznisu’ poslala je poruku – vrijeme je da se ženski glas još više čuje

Partner i sponzor ovog događaja je bila i Sparkasse Bank koja pruža snažnu podršku ženskom poduzetništvu i ekonomskom osnaživanju.
Emina Muharemović, direktorica Sektora za poslovanje za stanovništvom Sparkasse Banke, inspirisala je prisutne pričom ‘Svi smo mi sjajne zvijezde’, naglašavajući važnost finansijske pismenosti i solidarnosti među ženama.
Nakon toga, uslijedilo je predstavljanje svih prisutnih poduzetnica i poslovnih žena.Svaka je imala priliku predstaviti svoj rad i viziju, dok su se u publici već nazirali novi poslovni dogovori.
Za kraj, druženje je nastavljeno uz koktel i neformalni B2B networking, te su uz opuštenu atmosferu učesnice razmijenile kontakte i započele razgovore o budućim projektima.
Konferencija ‘Žene u biznisu’ poslala je jasnu poruku – vrijeme je da se ženski glas čuje još snažnije i da se uspjesi žena učine još vidljivijima.