Kompanija Visa Inc. najavila je da će profesionalni fudbaler Zlatan Ibrahimović biti novo lice njene globalne marketinške kampanje za 2018 FIFA World Cup Russia™. Kao zvanični platni sistem FIFA-e, Visa će u saradnji sa Zlatanom ovog ljeta omogućiti fanovima da ne propuste ni trenutak akcije.
“Ja sam veoma ponosan što ću raditi sa globalnim liderom u industriji platnih sistema. Uvijek se trudim da budem najbolji u fudbalu, a partnerstvo sa kompanijom Visa potvrđuje ono što želim da budem a to je – da budem najbolji”, izjavio je Zlatan Ibrahimović, vrhunski sportista i novo lice Visa FIFA World Cup™ kampanje.
Kao jedan od najtrofejnijih fudbalera u svijetu, Zlatan je osvojio 33 trofeja u svojoj karijeri igrajući za 9 timova u Engleskoj, Francuskoj, Italiji, Holandiji, Španiji, Švedskoj i Sjedinjenim Američkim Državama. Zlatana smatraju jednim od najboljih napadača među fudbalerima njegove generacije.
Ibrahimović nije poznat samo po svojoj vještini u sportu, već i po svom karakteru i popularnosti širom svijeta. Rođen u Švedskoj, po ocu porijeklom iz Bosne i Hercegovine, a po majci iz Hrvatske, ova fudbalska legenda, ambasador Ujedinjenih Nacija i preduzetnik, govori pet jezika i predstavlja oličenje globalnog Visa brenda.
”Oduvijek smo bili svjesni Zlatanovih impresivnih uspjeha na terenu, svjetske popularnosti i svestrane ličnosti. Mi u Visa-i s nestrpljenjem iščekujemo da kroz saradnju sa Zlatanom predstavimo FIFA World Cup™ kampanju i inovacije u proizvodima, povežemo se sa fanovima širom svijeta, i još jednom pokažemo da je Visa – Svuda gdje želite da budete”, izjavila je Lynne Biggar, direktorka marketinga i komunikacija, Visa Inc.
Saradnja kompanije Visa i Zlatana počinje sljedećeg mjeseca.